Gå til innhold

Hjelp, webmaster


Gjest nickløs

Anbefalte innlegg

Gjest nickløs

Jeg skrev et innlegg med tittelen "Noen forslag til hva vi kan gjøre? Langt" på foreldreforum.

Det ble en litt heftig diskusjon, så ille at jeg skiftet nick. De fant det ut skiftet igjen, men det nyttet ikke. De leitet opp mine nick sånn at de kunne gi meg ennå mere kjeft, føles det som.

Mine nick jeg har brukt er Arielle, Robyn, Aaliyah, Senadana og ciccimedbarn, vil ikke skrive med mitt nye nick her nå, hvis du forstår....

En person har offentliggjort mitt virkelige navn ( vet ikke om det er lov ) under "en som har hengt seg opp i dette",

( svarte veldig sint tilbake, men uten banneord )

Og de beskylder meg og queen for å være en og samme person, men det er ikke sant.

Nå føler jeg at jeg ikke kan skrive her inne p.g.a. beskyldninger jeg får som ikke en gang er sanne.

Kan du slette alt som har med det innlegget og gjøre, er du snill?

Og samtidig slette min hjemmeside under navnet CicciMedbarn?

Og slette innlegget "enkelte folk er så egoistiske. Langt " og svaren der og? De har vært der og og det er ubehalgelig.

Føler meg forfulgt akkurat nå.

Det var en som spurte meg om jeg var en hurpe og etter det jeg har skjønt har man ikke lov til å gå til angrep på personen bak innlegget, men jeg må innrømme at det har jeg gjort etter at de gikk til angrep på meg, for jeg føler meg virkelig tråkket på nå...

En kalte meg umoden, steil o.s.v. greit nok det, ble ikke forbanna på det, men svarte tilbake på så rolig jeg kunne.

Jeg har svart tilbake til de fleste på en rolig måte, men så kommer de med beskyldninger om jeg er senadana og queen o.s.v.

Jeg kan nå ikke ha et nick her p.g.a de, for da finner de det ut og så fortsetter det.......

Jeg vil ikke at det innelegget skal stå der, heller ikke min hjemmeside og jeg liker ikke at mitt virkelige navn skal stå noen andre steder enn i hjemmesiden.

De fleste har ikke brukt sitt vanlige nick heller, men der er nå opp til de....

Men kan du være så snill og slette de 3 tingene for meg er du snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du bare skal heve hodet, starte med et nytt nick, og ikke bry deg om hva folk gjetter seg til. Alle kan se ditt vireklige navn, så om du er lur så bare logger du deg på med ciccimedbarn og sletter hjemmesiden din selv, det gjør du bare ved å slette alt som står der, så vil den ligge der, men uten innhold.

Ikke la deg erte da vel!...selv om jeg vet at det ikke er lett. Folk syns det er moro, vet du - å ta deg "på fersken", og glemmer lett at det var barnevakt/svigermor etc. du opprinnelig spurte om.

Du får nok træler etterhvert du også, for DOL er en fin plass når man trenger det! :-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløs

Jeg syns du bare skal heve hodet, starte med et nytt nick, og ikke bry deg om hva folk gjetter seg til. Alle kan se ditt vireklige navn, så om du er lur så bare logger du deg på med ciccimedbarn og sletter hjemmesiden din selv, det gjør du bare ved å slette alt som står der, så vil den ligge der, men uten innhold.

Ikke la deg erte da vel!...selv om jeg vet at det ikke er lett. Folk syns det er moro, vet du - å ta deg "på fersken", og glemmer lett at det var barnevakt/svigermor etc. du opprinnelig spurte om.

Du får nok træler etterhvert du også, for DOL er en fin plass når man trenger det! :-)

:-)

Ja, men noen av svarene var virkleig provoserende, og det stakk litt dypt noen av de.

Jeg har et nytt nick, men de finner det jo ut og så er det på`n igjen med samme leksa.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men noen av svarene var virkleig provoserende, og det stakk litt dypt noen av de.

Jeg har et nytt nick, men de finner det jo ut og så er det på`n igjen med samme leksa.......

Ja da veit ikke jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest webmaster

Jeg har nå slettet innleggene, håper alt er borte slik du ville. Si ifra om du vil at jeg skal slette hjemmesiden, eller bare lukke den for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløs

Jeg har nå slettet innleggene, håper alt er borte slik du ville. Si ifra om du vil at jeg skal slette hjemmesiden, eller bare lukke den for deg.

Jeg har sletten den selv. takk for hjelpen, håper alt roer seg nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sletten den selv. takk for hjelpen, håper alt roer seg nå :o)

Ja nå er alle innleggene dine slettet ser jeg. Ønsker deg lykke til med ditt eventuelt nye nick.

Mvh-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløs

Jeg har nå slettet innleggene, håper alt er borte slik du ville. Si ifra om du vil at jeg skal slette hjemmesiden, eller bare lukke den for deg.

Innlegget som het "enkelte folk er så egoistiske. langt", var det 2 stk av, det ene er der fremdeles. Kan du slette det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløs

Ja nå er alle innleggene dine slettet ser jeg. Ønsker deg lykke til med ditt eventuelt nye nick.

Mvh-

Ville ha dem slettet etter den heftige diskusjonen som jeg "startet" og begynne et nytt "liv" på dol... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha dem slettet etter den heftige diskusjonen som jeg "startet" og begynne et nytt "liv" på dol... he he

Det er jo for så vidt greit med heftige diskusjoner men denne som var gikk langt over streken. Så nå skal ikke jeg nevne den mer.Som sagt lykke til videre.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skjønner ????

Ett lite råd til deg:

Hvis du ikke vil at folk skal finne ut ditt nye nikk, så ikke minn folk på om de "kan være så snille å svare på innlegget ditt lengere nede". Det er det nemmelig bare du som gjør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløs

Ett lite råd til deg:

Hvis du ikke vil at folk skal finne ut ditt nye nikk, så ikke minn folk på om de "kan være så snille å svare på innlegget ditt lengere nede". Det er det nemmelig bare du som gjør....

Jeg har nå opplevd noe annet, nemlig at jeg ikke er den eneste som skriver det. Men hvordan kan de knytte et eller flere nick til en bestemt person? Og en her har offentlig gjort alle mine nick og mitt virkelige navn i samme innlegg, og det er ikke lov etter det jeg har skjønt på reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønner ????

Jeg har nå opplevd noe annet, nemlig at jeg ikke er den eneste som skriver det. Men hvordan kan de knytte et eller flere nick til en bestemt person? Og en her har offentlig gjort alle mine nick og mitt virkelige navn i samme innlegg, og det er ikke lov etter det jeg har skjønt på reglene.

Hvordan de kan knytte ett eller flere nick opp til en person er jo fordi du avslører deg selv hele tiden (som nevnt i forrige svar). For noen dager siden skrev du et innlegg hvor du igjen etterlyste svar fra ditt forrige innlegg. Da var det ei som spurte når du CeciMedBarn byttet nick? (du skrev da under Senadana). Da svarte du at det var lenge siden! Da avslørte du deg jo igjen!!! Hun som spurte deg kunne jo ikke vite at du "var" CeciMedBarn, men fikk sikkert en mistanke om det, og du bekreftet den....

Jeg tror du er litt nagiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløs

Hvordan de kan knytte ett eller flere nick opp til en person er jo fordi du avslører deg selv hele tiden (som nevnt i forrige svar). For noen dager siden skrev du et innlegg hvor du igjen etterlyste svar fra ditt forrige innlegg. Da var det ei som spurte når du CeciMedBarn byttet nick? (du skrev da under Senadana). Da svarte du at det var lenge siden! Da avslørte du deg jo igjen!!! Hun som spurte deg kunne jo ikke vite at du "var" CeciMedBarn, men fikk sikkert en mistanke om det, og du bekreftet den....

Jeg tror du er litt nagiv.

Ja, men det var leeenge siden.

Men en person skrev alle nickene jeg har hatt uten at jeg har avslørt meg eller sagt at jeg var tidligere ciccimedbarn, nå robyn f eks og han/hun skrev mitt virkelige navn og alle mine nick uten at jeg har fortalt om mine 3-4 siste nick til noen og når jeg har hatt de siste nickene har jeg heller aldri spurt folk om de kan være så snill å svare meg.

Men det er i mot reglene og offentliggjøre en persons virkelige navn. Jeg har heller aldri sagt det til noen, men jeg hadde hjemmeside her, som nå er slettet.

Men den personen brøt reglementet og han/hun kan være glad at han/hun ikke brukte sitt vanlige nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønner ????

Ja, men det var leeenge siden.

Men en person skrev alle nickene jeg har hatt uten at jeg har avslørt meg eller sagt at jeg var tidligere ciccimedbarn, nå robyn f eks og han/hun skrev mitt virkelige navn og alle mine nick uten at jeg har fortalt om mine 3-4 siste nick til noen og når jeg har hatt de siste nickene har jeg heller aldri spurt folk om de kan være så snill å svare meg.

Men det er i mot reglene og offentliggjøre en persons virkelige navn. Jeg har heller aldri sagt det til noen, men jeg hadde hjemmeside her, som nå er slettet.

Men den personen brøt reglementet og han/hun kan være glad at han/hun ikke brukte sitt vanlige nick.

Hvor gammel er du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickløs

Hvor gammel er du egentlig?

Kan spørre deg om det samme.

Det siste innlegget jeg fikk på foreldreforum angående en diskusjon var veldig sårende, blant mange andre innlegg, det ble skrevet løgner om meg og det var en som spurte om jeg var en hurpe.

Hvordan skal jeg likosm reagere på det da?

Det var ikke så altfor gøyt det der. Jeg kan bare si at det finnes langt flere umodne voksne folk på foreldreforum enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønner ????

Kan spørre deg om det samme.

Det siste innlegget jeg fikk på foreldreforum angående en diskusjon var veldig sårende, blant mange andre innlegg, det ble skrevet løgner om meg og det var en som spurte om jeg var en hurpe.

Hvordan skal jeg likosm reagere på det da?

Det var ikke så altfor gøyt det der. Jeg kan bare si at det finnes langt flere umodne voksne folk på foreldreforum enn meg.

Stakkars deg....

Ja, du kan få spørre om det samme: Nei, j_e_g er ikke fjortis!

Nå går jeg å legger meg. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...