Gå til innhold

Hjelp, webmaster


Gjest nickløs

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du egentlig?

For å si det rett ut er du temmelig frekk!!

Jeg er queen og har vært det hele tiden!!

Det skal søren med ikke forundre meg om det var du som offenliggjorde navnet hennes,så mye som du henger deg opp i dette.

Uantsett hvor mange ganger hun bytter nick har du ingenting med det å gjøre!!

og så lenge du ikke en gang kan bruke ditt virkelige nick har du ingenting å snakke om så før du dømmer andre bør du tenke før du gjør ting.

ikke gjette deg til det..

Det virker som du ikke har annet å gjøre enn å gjette på hvem andre er..

bruk tiden din til noe mer nyttig!!

og slutt å kritisere andre når du ikke er bedre selv!

Hilsen en som kan stå for det hun mener!!

og bruker sitt virkelige nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det rett ut er du temmelig frekk!!

Jeg er queen og har vært det hele tiden!!

Det skal søren med ikke forundre meg om det var du som offenliggjorde navnet hennes,så mye som du henger deg opp i dette.

Uantsett hvor mange ganger hun bytter nick har du ingenting med det å gjøre!!

og så lenge du ikke en gang kan bruke ditt virkelige nick har du ingenting å snakke om så før du dømmer andre bør du tenke før du gjør ting.

ikke gjette deg til det..

Det virker som du ikke har annet å gjøre enn å gjette på hvem andre er..

bruk tiden din til noe mer nyttig!!

og slutt å kritisere andre når du ikke er bedre selv!

Hilsen en som kan stå for det hun mener!!

og bruker sitt virkelige nick!

Er dere ikke ferdig med denne diskusjonen ennå. Denne nickløs blir jo rett å slett mobba. Dårlig gjort av voksne personer å drive på sånn.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønner????

For å si det rett ut er du temmelig frekk!!

Jeg er queen og har vært det hele tiden!!

Det skal søren med ikke forundre meg om det var du som offenliggjorde navnet hennes,så mye som du henger deg opp i dette.

Uantsett hvor mange ganger hun bytter nick har du ingenting med det å gjøre!!

og så lenge du ikke en gang kan bruke ditt virkelige nick har du ingenting å snakke om så før du dømmer andre bør du tenke før du gjør ting.

ikke gjette deg til det..

Det virker som du ikke har annet å gjøre enn å gjette på hvem andre er..

bruk tiden din til noe mer nyttig!!

og slutt å kritisere andre når du ikke er bedre selv!

Hilsen en som kan stå for det hun mener!!

og bruker sitt virkelige nick!

Hei lille hissigpropp!

Før det første har jeg aldig annklaget henne for å være queen, så der tar du feil. Jeg har heller aldrig offentlig gjort navnet hennes, så der tar du feil. Jeg bryr meg ikke om hun bruker flere nick, så der tar du feil. Det er heller ikke jeg som har gjettet meg til hvem hun er, så der tar du feil.

Jeg har heller ikke henkt meg opp i dette, jeg prøvde å forklare henne iallefall en av grunnene til at hun blir gjennkjent. Det er nickløs selv som har fortsatt å stille spm. til meg.(som du kanskje så på mitt siste innlegg i går, prøvde jeg å kutte tråden...)

Ha en god dag!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...