Gå til innhold

Julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha julebord på jobben i år som vanlig. Har dere andre det? Vi har julebord uten partner. Er det mest vanlig?

Skrevet

Har alltid hatt julefest uten partner, men har bare jobbet på arbeidsplasser med mange ansatte.

Skrevet

Vi har alltid hatt julebord uten partner, da dekker firmaet alt. På jobben til gubben er det julebord med partner, men der betaler alle en egenandel på 3-400 kr pr person.

Gjest Og du lurer på dette fordi?
Skrevet

-Regner med det (har ikke akkurat fått invitasjonen ennå)

-ja

-ja

Skrevet

-Regner med det (har ikke akkurat fått invitasjonen ennå)

-ja

-ja

Fordi jeg lurte på hvor vanlig det er med julebord hvert år, og hvor vanlig det er å ha det uten partner.

Skrevet

Alle steder jeg har jobbet har det vært årlig julebord. Ingen av dem har vært med partner.

Skrevet

Hos oss er det uten partner, på kjærestens arbeidsplass var det i fjor med partner så da var jeg med. :o)

Skrevet

Ja, vi har alltid hatt julebord der jeg har jobbet. I den første jobben var vi rundt 70 ansatte - det var uten partere. I den andre jobben var vi 4-10 personer, og det var med partnere, unntatt det siste året ( i fjor), da var det bare oss 10.

Jeg byttet jobb til nyttår, og fikk med meg to julebord i fjor *s* I den nye jobben er vi rundt 100 personer, og det er uten partnere.

Gjest annlovinda
Skrevet

Hos oss er det ikke julebord - vi er 6 ansatte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...