Gå til innhold

Hvor rask prosessor har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Intel 2.8 GHz Dual Core.

Hvis du ikke vet kan du klikke på startmenyen og så høyreklikke på "min datamaskin" og velge egenskaper.

Gjest Høstløv
Skrevet

ADM Athlon ™ 64x2 Dual Core prosessor 6000+ 3,01 GHz, 3,25 GB RAM

Gjest Elextra
Skrevet

Aner ikke. har en Mac som fungerer bra, men den er ikke av de mest avanserte og sikkert heller ikke av de raskeste.

Gjest bobdolf
Skrevet

Intel® Core™ i5 CPU M450 @2.40GHz 2.40 GHz

Og Ram: 4,00GB (3,68 GB kan brukes)

men hvorfor i alle dager skal du vite dette?

Gjest bobdolf
Skrevet

Intel Core i7

Wow, jeg som er fornøyd med min i5... Hva trenger du en i7 til, egentlig?

Skrevet

Wow, jeg som er fornøyd med min i5... Hva trenger du en i7 til, egentlig?

Tunge programmer.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvordan sjekker man forresten på Mac? Kunne sikkert finne ut, men i tilfelle du har oppskriften for hånden...

Gjest bobdolf
Skrevet

Tunge programmer.

Jojo, akkurat det sier seg jo egentlig selv, men jeg skjønner du ikke vil presisere nærmere.

Skrevet

Jojo, akkurat det sier seg jo egentlig selv, men jeg skjønner du ikke vil presisere nærmere.

Okei da. Det er jeg som ER hele doktoronline. Det krever i7.

Skrevet

Intel Core i7 2630QM 2GHz - 8 GB RAM.

Hva heter den ellers, om jeg tør spørre?

Skrevet

Intel® Core™ i7 CPU M 640 @ 2.80GHz

Litt uklart hvorfor du spør, men er vel ikke noe verre enn diskusjoner om hva man skal ha til middag i morgen...

Skrevet

Intel Core 2 Duo 3.06 GHz på denne maskinen, den er snart to år gammel.

Skrevet

Hvordan sjekker man forresten på Mac? Kunne sikkert finne ut, men i tilfelle du har oppskriften for hånden...

Eplet + Om denne maskinen. :)

Skrevet

Aner ikke. har en Mac som fungerer bra, men den er ikke av de mest avanserte og sikkert heller ikke av de raskeste.

MacOs krever forholdsvis lite prosessorkraft, så en Mac utnytter dette bedre enn en PC. :)

Skrevet

Aner ikke, og ikke vet jeg hvordan jeg sjekker det heller, og "couldn't care less" for å si det på nynorsk. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...