Gjest vilværealene Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 …så skånsomt som mulig – til en fyr at man ikke vil være kjærester, ikke vil ha et forhold, uten at han blir knust?? 0 Siter
Gjest meg ikke deg Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Du er en flott mann, og fortjener noen bedre enn meg.... Jeg har for stort behov for å være alene og kan ikke være i noe forhold nå.....Jeg bryr meg om deg og ønsker deg det beste.... 0 Siter
Gjest vilværealene Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Du er en flott mann, og fortjener noen bedre enn meg.... Jeg har for stort behov for å være alene og kan ikke være i noe forhold nå.....Jeg bryr meg om deg og ønsker deg det beste.... Takk… 0 Siter
Gjest Bipolar1958 Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 Takk… "Jeg har akkurat vært i ett forhold og har ikke vært alene siden jeg var 15.Jeg trenger litt tid for meg selv akkurat nå" Jeg vet at kvinner lyver av og til eller legger litt tjukt på,mens noen menn er litt tjukke i hue og trenger å ledes litt på veien. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.