Gå til innhold

Har dere god hukommelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• annegunn

7

• laban

3

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tatjana

Jeg har gullfiskhukommelse nå for tiden, men jeg husker masse fra da jeg var barn og ungdom. Jeg vokste opp på landet, med en god del nabounger på omtrent samme alder. For det meste gutter, jeg lekte mye med gutter og var nok en guttejente selv.

''Generelt sett vil jeg si at jeg har veldig god hukommelse, og husker mye, og tildels også detaljert''

Skriver under på dette (når det gjelder deg)!

He he :-)

Husbonden synes nok jeg har plagsomt god hukommelse til tider, mens junior mener at jeg husker ingenting av betydning (slikt som detaljer fra sketsjer tre sesonger tilbake fra Torsdag kveld fra Nydalen, samt evnen til å huske skateboardtriks A fra skateboardtriks Y osv).

Annonse

Jeg elska også Lekestue!!! Kanskje litt fordi Vibeke og Geir var lette å munnavlese i forhold til Tittentei og Colargol :P

Og andre har nynnet på intromelodien til colargol siden denne tråden ble besvart for flere timer siden... "jeg er bjørnen colargol, som kan synge i dur og moll'...

*mimre*

Gjest Elextra

Og andre har nynnet på intromelodien til colargol siden denne tråden ble besvart for flere timer siden... "jeg er bjørnen colargol, som kan synge i dur og moll'...

*mimre*

Nå kunne jeg briefet med å gjengi (omtrent) hele teksten, men da ville du m.fl. bare tro jeg hadde googlet den frem :-).

* Fuglekongen vår, puster på meg lett og søtt - se så fint det går, tenk nå kan jeg synge støtt... kvi vitt kvi vitt kvi vitt.... *

Nå kunne jeg briefet med å gjengi (omtrent) hele teksten, men da ville du m.fl. bare tro jeg hadde googlet den frem :-).

* Fuglekongen vår, puster på meg lett og søtt - se så fint det går, tenk nå kan jeg synge støtt... kvi vitt kvi vitt kvi vitt.... *

Jeg tviler ikke, samtidig er jeg fristet til å tr at du er et par år eldre enn meg :)

Jeg husker en god del fra jeg var to-tre år, ting som ikke jeg ikke har bilder fra, men jeg husker fra huset vi bodde i før jeg ble tre. Samme med barnehagen, jeg husker jeg ble tvunget til å sitte på potte i en bhg jeg sluttet i da jeg var to år. Jeg var rimelig misfornøyd, jeg måtte jo ikke tisse... (var visst tørr før jeg fylte to).

Jeg husker fremdeles godt , om enn litt selektivt.

Annonse

Gjest sangsol

Jeg elska også Lekestue!!! Kanskje litt fordi Vibeke og Geir var lette å munnavlese i forhold til Tittentei og Colargol :P

Pompel og pilt.

Grøss og gru.

Verste greie jeg noen ganger så. Til å få mareritt av. Tenk å frivillig gå fra lys og fin verden og inn gjennom en dør til mørke-- for deretter å streve for å finne veien ut til lyset igjen. Ekkelt!

Pompel og pilt.

Grøss og gru.

Verste greie jeg noen ganger så. Til å få mareritt av. Tenk å frivillig gå fra lys og fin verden og inn gjennom en dør til mørke-- for deretter å streve for å finne veien ut til lyset igjen. Ekkelt!

Jeg var mest fascinert av Pompel og Pilt...skjønte jo ikke hva de sa (de var ikke helt gode å munnavlese de heller :P), så jeg ble nok forskånet for det verste :P

Gjest Elextra

Jeg tviler ikke, samtidig er jeg fristet til å tr at du er et par år eldre enn meg :)

''Jeg tviler ikke, samtidig er jeg fristet til å tr at du er et par år eldre enn meg''

Du kan så si! Da jeg gikk på barneskolen hadde telefonnumrene bare seks sifre :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...