Gå til innhold

God film for gutt 12 år og mammaen

Anbefalte innlegg

Gjest far til 2 gutter

Pittbullterje,Knerten eller Pippiserien.Tror kanskje at Harry Potter blir for voldsomt for en på 12 år.

Hva er aldersgrensen på Trolljegeren? Er den 12 eller 15?

Hva med Transformers? Den må vel være den aller beste om den har 12 års grense?

Fortsetter under...

Gjest Far til 2 gutter

[quote name=Shira :o)' timestamp='1318598100' post='4660479]

Jeg og guttungen på 10 har kost oss med Narniafilmene. Harry Potter (de blir skumlere etterhvert).

Alice in Wonderland (den siste altså) var en vi så sammen. Jeg hadde kanskje bedre utbytte av den siden jeg kjenner den opprinnelige Alice-historien.

Vi så også Trolljegeren sammen, koste oss begge to. Jeg oppdaget at jeg har fortalt han forlite norske eventyr, så der fikk jeg litt ekstrajobb. Den kan jo potensielt være skummel om gutten ikke er vant med å se filmer, jeg har en gutt som tåler de siste Potterfilmene.

100% enig Narnia er meget bra! Den er heller ikke så voldsom som Trandformers.

Gjest ambrose

Pittbullterje,Knerten eller Pippiserien.Tror kanskje at Harry Potter blir for voldsomt for en på 12 år.

Trolljegeren har 11 års aldersgrense

http://www.filmweb.no/film/article381781.ece

En 12-åring kan da vel helt fint se Harry Potter!?!

En 12-åring kan da vel helt fint se Harry Potter!?!

''En 12-åring kan da vel helt fint se Harry Potter!?!''

Definitivt! Det er ihvertfall min erfaring!

Men unger er jo så forskjellige, noen er mer lettskremte enn andre. Jeg ville ddog anta at det er flere 12-åringer som "tåler" å se HP enn dem som ikke "tåler" det.

Det er 11-årsgrense på Harry Potter-filmene og jeg tror du må ha en svært sensistiv 12-åring om han ikke tåler å se dem... Må innrømme at guttungen her har sett dem før han fylte 11 år, han var vel 9-10 da han så de første som kom med 11-årsgrense. Nå går vi og venter på at den siste skal komme på dvd! :o)

Annonse

Min 12-åring synes Knerten er ganske så kjedelig. 9 åringen likte den.

Han har sett alle Harry Potter-filmene, uten varige mèn så langt.

Knerten? Omgås du 12 år gamle gutter?

Knerten eller Pippi for en tolv år gammel gutt? Beklager, men du har virkelig ikke snøring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...