Gå til innhold

Følger dere med på Idol?

Anbefalte innlegg

Gjest ser på, men stemmer ikke
Skrevet

Hvem håper dere går videre i kveld?

Hvem håper dere vinner?

Gjest kleppen
Skrevet

Følger ikke meg, er lei hele konseptet. Måtte den beste vinne :)

Skrevet

jeg prioriterer beat for beat i kveld.

De sier at det er seerne som avgjør hvem som skal gå videre. Men jeg lurer likevel på om deres kommentarer likevel har en stor innvirkning på stemmene. En lar seg jo smitte av deres tilbakemeldinger om hva som er virkelig bra, og hvem de ikke tror går videre.

Gjest Melis36
Skrevet

Nei jeg fulgte med litt,men nå har jeg hoppa av hele programmet,synes konseptet er litt kjedelig for endte gang.

Skrevet

Vi følger med - dvs jentene sovnet (en på sofaen og en gikk og la seg i senga frivillig) - men gutten på 12 og jeg har fulgt med.

Gjest Niccolina
Skrevet

Nei, jeg satt klistra de første årene, men nå er jeg lei. American Idol, derimot, ser jeg på, ihvertfall audition-rundene ;-)

Skrevet

Nei, har sett et par av de innledende episodene, det er alt.

Skrevet

Nei, hadde tenkt å følge med, men det fenget ikke i år så jeg har ikke fulgt med allikevel.

Skal vi danse, derimot, det ser jentungen og jeg på! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...