Gå til innhold

2 damer på Beat for beat.

Gjest Ja det er meg enda en gang.

Anbefalte innlegg

Gjest Ja det er meg enda en gang.

Jeg må inrømme at jeg ble litt småforelsket i kveld.Jeg liker nemlig best "ekte" damer med former.Altså det man i usa kaller Plus model.

Er det forskjell på hva menn og kvinner mener er fedme?

Ja jeg har snakket om dette emnet i det uendelige,men nå gjelder det ikke meg,denne gangen.Nå gjelder det de flotteste damene jeg veit.Marianne Antonsen er ei utrolig flott "stor" dame.At hun har en mørk stemme får så være,hun er flott uansett.Er det slik å forstå at hun store på tv nå og Marianne regnes som fete blandt dere kvinner? Tenker også på Britt Elisabeth Hågensli.Det samme der.Selv om hun har passert de 40 og kanskje 50 og?

Vi menn tror jeg har litt angst for å knekke kvinners ben når vi ser noen små eller tynne kvinner vi kunne tenke oss å ta med hjem.Vi tør ikke.Da kan jeg jo aldri ligge øverst.

Mener at 51-60% av menn liker damer som veier over 70 kg.Og er ganske ferme..

Hva mener kvinner? Feite?

Hun hadde også en utrolig flott hårfrisyre!

Desverre var også hun på tv for ung.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371093-2-damer-p%C3%A5-beat-for-beat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke sett programmet, så jeg vet ikke hvordan Marianne Antonsen ser ut nå for tida. Hun andre du nevner er mye større enn idealet mitt.

Jeg synes dansere har flotte kropper. Muskuløse og slanke. Det er det fineste, spør du meg. Både for menn og kvinner:)

Gjest Elextra

Det er vel ikke noe nytt at mange menn liker kvinner med former. Med vekt på former, altså at de kan være litt fyldige, så lenge de har pen midje.

Forøvrig har jeg ikke sett kvinnene du snakker om, i hvertfall ikke i kveld. Og det er jo en kjent sak at smak og behag er svært forskjellig - svært mange menn _sier_ de liker kvinner med former, men mener det egentlig ikke helt. I hvertfall mener de kun at de liker at kvinnene har bryster og en viss bakende ;).

Annonse

Gjest Bipolar58 eller jdemeeg

Trodde først fra overskr8iften at dette ville være en tråd om at de til tider ikke sang så bra ;-)

Ellers bare kjempefint at du vet hva du liker, og at noen liker de damene som er litt rundere også.

Ja,enig de sang ikke 100% bare 80-90.

Og Helene Bøksle er etter min mening Norges aller vakreste.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...