Gå til innhold

Hellstrøm beskyldes for alkoholreklame

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

''Er det rart man umulig kan ta deg på alvor?''

Fyren må ha et utrolig trist og ensomt liv slik han sitter og kverulerer her døgnet rundt helg etter helg, år etter år. Hvor mange innlegg har det blitt nå? Har man rundet 100.000?

For enkelte er negativ oppmerksomhet bedre enn ingen oppmerksomhet i det hele tatt. De finnes sikkert en diagnose på dette fenomenet.

Ja, 100 000 kan jeg tenke meg. Og da snakker vi bare her på DOL

Fortsetter under...

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

47

• Tunta

7

• megler Smekk

4

• Sjalala

4

Mest aktive i denne tråden

''Imponerende at du kan en spansk glose, da ;D''

Hvis "Tunta" er en kvinne-nick (hvilket jeg antar, siden det slutter på "-a"), så er den spanske glosen feil - da skulle den sluttet på "-a".

Så ikke engang det ble rett!

Med vennlig hilsen

Nettopp, ergo prøvde jeg med ironi i form av et smilefjes (men denne kunsten mestrer jeg ikke til fulle, hehe).

Jeg regner med at du helst vil forby salg av alkohol.

''Jeg regner med at du helst vil forby salg av alkohol.''

Fordi jeg støtter forbudet mot fyllekjøring støtter jeg et forbud mot alkohol?

I følge dette resonnementet er jeg for et forbud mot sex fordi jeg støtter forbudet mot sex med mindreårige.

Akk...

''Er det rart man umulig kan ta deg på alvor?''

Fyren må ha et utrolig trist og ensomt liv slik han sitter og kverulerer her døgnet rundt helg etter helg, år etter år. Hvor mange innlegg har det blitt nå? Har man rundet 100.000?

''Fyren må ha et utrolig trist og ensomt liv slik han sitter og kverulerer her døgnet rundt helg etter helg, år etter år. Hvor mange innlegg har det blitt nå? Har man rundet 100.000?''

Da er det jammen godt at du har så mye fritid at du både holder oversikt og ikke minst ytrer bekymring. Men det er vel Frp i et nøtteskall ;oD

''Du får spørre i Frp hva de mener om at nestlederen har sex med barn.''

Ordmanipulatoren er virkelig ute å blamerer seg i kveld ser det ut til.

Etter barndom kommer til din opplysning ungdommen. Så ja, denne _ungdommen_ hadde lovlig seg med en annen person over den seksuelle lavalder.

Du behøver ikke hver eneste uke demonstrer din morbide interesse for andres underlivsbevegelser.

''Etter barndom kommer til din opplysning ungdommen''

Juridisk sett så er man definert som barn frem til oppnådd myndighetsalder.

Annonse

Gjest Nord og ned.

''Etter barndom kommer til din opplysning ungdommen''

Juridisk sett så er man definert som barn frem til oppnådd myndighetsalder.

Vi snakker ikke jus, men hvordan Sør misbruker begrepet barn i denne sammenhengen. Det er tillatt for en 80-åring å ha sex med 16-åring, og det er det eneste som teller her.

Vi snakker ikke jus, men hvordan Sør misbruker begrepet barn i denne sammenhengen. Det er tillatt for en 80-åring å ha sex med 16-åring, og det er det eneste som teller her.

Du sier at en 16 åring ikke er barn, jeg forteller deg at jo, det er det.

Det var en saksopplysning, siden du så hardnakket påsto at 16 åringen ikke var å betegne som barn, men som ungdom.

Men pr definisjon er alle under 18 år å betegne som barn, uavhengig om det kalles spebarn, småbarn eller ungdom, og uavhengig om de er over eller under den seksuelle lavalder - ergo så har man sex med barn om personen er under 18 år, det være seg om du er 80 eller noen-og tredve (jf. Søviknes).

Du sier at en 16 åring ikke er barn, jeg forteller deg at jo, det er det.

Det var en saksopplysning, siden du så hardnakket påsto at 16 åringen ikke var å betegne som barn, men som ungdom.

Men pr definisjon er alle under 18 år å betegne som barn, uavhengig om det kalles spebarn, småbarn eller ungdom, og uavhengig om de er over eller under den seksuelle lavalder - ergo så har man sex med barn om personen er under 18 år, det være seg om du er 80 eller noen-og tredve (jf. Søviknes).

Det som er "merkelig" her er at de forsøker å forsvare maktmisbruk (ifølge Søviknes selv) og at en nestleder har sex med et barn i ungdomsorganisasjonen (selv om hun var over 16), mens Søviknes selv har vett nok til å ta avstand fra det.

Med vennlig hilsen

Gjest freppedama

Det som er "merkelig" her er at de forsøker å forsvare maktmisbruk (ifølge Søviknes selv) og at en nestleder har sex med et barn i ungdomsorganisasjonen (selv om hun var over 16), mens Søviknes selv har vett nok til å ta avstand fra det.

Med vennlig hilsen

Søkviknes har ikke brutt noen lov. Det samme kan man ikke si om pedoen fra ap.

Gjest freppedama

''Nok et kvinnlig disippel slutter seg til rekkende.''

...smalt det fra hun som til stadighet sitter og rir opp etter leggen til sin mannlige meningsfelle her inne.

Morsomt.

Morsomt ja. Du er nærmere sannheten enn du tror.

Annonse

''Det er ingen som tvinger en til å kjøre hvis man drikker.''

Neida, men folk kjører jo alkoholpåvirket likevel.

Det er da ikke så vanskelig å forstå?

''Neida, men folk kjører jo alkoholpåvirket likevel.''

Og det gjør selv om dette landet ikke tillater reklame for alkohl, så hvor vil du med dette?

''Neida, men folk kjører jo alkoholpåvirket likevel.''

Og det gjør selv om dette landet ikke tillater reklame for alkohl, så hvor vil du med dette?

''Og det gjør selv om dette landet ikke tillater reklame for alkohl, så hvor vil du med dette?''

Hvorfor tror du alkohol-fabrikanter reklamerer? Svar: for å selge mer alkohol.

Hva tror du vil skje hvis flere drikker mer alkohol? Svar: flere vil kjøre i påvirket tilstand, samt et utall av sosiale problemer.

Det er virkelig ikke vanskelig.

Men hjelpes som et par av dere prøver å få det til å høres slik ut.

Neida, kun hun som forsøker å benekte det 1000 ganger, for å få folk til å tro at noen har påstått det.

Ingen har påstått det, og Søviknes selv refererer til det å ha sex med et 16-årig barn som maktmisbruk.

''Og det gjør selv om dette landet ikke tillater reklame for alkohl, så hvor vil du med dette?''

Hvorfor tror du alkohol-fabrikanter reklamerer? Svar: for å selge mer alkohol.

Hva tror du vil skje hvis flere drikker mer alkohol? Svar: flere vil kjøre i påvirket tilstand, samt et utall av sosiale problemer.

Det er virkelig ikke vanskelig.

Det er ikke lov å reklamere for alkohold i Norge og jeg forstår derfor ikke hvorfor du kommer trekkende med dette argumentet. Vi kan konkludere med at folk kjører i fylla selv om vi har forbud mot å reklamere for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...