Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Niccolina
Skrevet

Minner meg om naturfagklasserommet på ungdomsskolen. Vi fant en dott med noe mørk ull som lignet på hår, og la i bekkenet på skjellettet. Jeg lo så jeg tissa i buksa...

...alt man plutselig kommer på! Hjernen er pussig.. :-)

Gjest Niccolina
Skrevet

Hehe, og i teksten står det at det er svært lite brukt. Jeg villet stusset veldig på et skjellett som var mye brukt - til hva da, liksom?? Snurret kuleledd og slengt på hengselledd? :-)

Gjest Bipolar58
Skrevet

Minner meg om naturfagklasserommet på ungdomsskolen. Vi fant en dott med noe mørk ull som lignet på hår, og la i bekkenet på skjellettet. Jeg lo så jeg tissa i buksa...

...alt man plutselig kommer på! Hjernen er pussig.. :-)

Blir lite slitasje på ett skjelett i plast som henger helt i ro.Det er liksom ikke ett ekte skjellet av en 85 åring!

hidi, the scorpion
Skrevet

Den er min!

Passer perfekt nederst i trappene på vei til peisstuen;))) Så sender jeg ulydige besøksbarn ned for å hente katten, bare englebarn her, etter det!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg vil heller kvitte meg med skjeletter i skapet enn å skaffe fler! ;)

Men ellers enig i at det måtte jo være utmerket 'pynt' til halloween.

Skrevet

Hehe, og i teksten står det at det er svært lite brukt. Jeg villet stusset veldig på et skjellett som var mye brukt - til hva da, liksom?? Snurret kuleledd og slengt på hengselledd? :-)

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...