Gå til innhold

Liker du høsten?

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose

Sånne flotte høstdagfer, med klar sol som varmer litt, og klar, blå himmel med frisk luft er flott. Vannrett regn og paraplyvrengevær er jeg ikke så glad i , med mindre jeg kan være inne. Eller syns jeg at frem til jul går det tålelig greit, man ser frem til noe, og desember mnd er det mye lys og pynt. Januar og februar derimot er tunge, blir nærmest litt deprimert av det. Begynner å hjelpe på i mars måned, når det går mot vår igjen. Har bestemt at jeg i mitt neste liv skal bli en bjørn som går i hi og sover bort hele vinteren, og har etekalas hele sommeren.

''Sånne flotte høstdagfer, med klar sol som varmer litt, og klar, blå himmel med frisk luft er flott. Vannrett regn og paraplyvrengevær er jeg ikke så glad i , med mindre jeg kan være inne. Eller syns jeg at frem til jul går det tålelig greit, man ser frem til noe, og desember mnd er det mye lys og pynt. Januar og februar derimot er tunge, blir nærmest litt deprimert av det. Begynner å hjelpe på i mars måned, når det går mot vår igjen. Har bestemt at jeg i mitt neste liv skal bli en bjørn som går i hi og sover bort hele vinteren, og har etekalas hele sommeren.''

Har du kopiert tankene mine eller? Akkurat som jeg skulle sagt det selv ;o)

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvilken årstid jeg liker best, men jeg liker veldig godt at de skifter...nå, når det har vært høst en stund så ser jeg frem til at det skal begynne å snø og bli vinter, og at det går mot jul..

Jeg liker også skikkelig ruskevær...syns det er deilig å kle seg godt (må for all del ikke fryse, det ødelegger sjarmen) og kjenne vinden rive i kroppen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...