Gjest ambrose Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Sånne flotte høstdagfer, med klar sol som varmer litt, og klar, blå himmel med frisk luft er flott. Vannrett regn og paraplyvrengevær er jeg ikke så glad i , med mindre jeg kan være inne. Eller syns jeg at frem til jul går det tålelig greit, man ser frem til noe, og desember mnd er det mye lys og pynt. Januar og februar derimot er tunge, blir nærmest litt deprimert av det. Begynner å hjelpe på i mars måned, når det går mot vår igjen. Har bestemt at jeg i mitt neste liv skal bli en bjørn som går i hi og sover bort hele vinteren, og har etekalas hele sommeren. ''Sånne flotte høstdagfer, med klar sol som varmer litt, og klar, blå himmel med frisk luft er flott. Vannrett regn og paraplyvrengevær er jeg ikke så glad i , med mindre jeg kan være inne. Eller syns jeg at frem til jul går det tålelig greit, man ser frem til noe, og desember mnd er det mye lys og pynt. Januar og februar derimot er tunge, blir nærmest litt deprimert av det. Begynner å hjelpe på i mars måned, når det går mot vår igjen. Har bestemt at jeg i mitt neste liv skal bli en bjørn som går i hi og sover bort hele vinteren, og har etekalas hele sommeren.'' Har du kopiert tankene mine eller? Akkurat som jeg skulle sagt det selv ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371169-liker-du-h%C3%B8sten/page/2/#findComment-3244211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyer Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vet ikke helt hvilken årstid jeg liker best, men jeg liker veldig godt at de skifter...nå, når det har vært høst en stund så ser jeg frem til at det skal begynne å snø og bli vinter, og at det går mot jul.. Jeg liker også skikkelig ruskevær...syns det er deilig å kle seg godt (må for all del ikke fryse, det ødelegger sjarmen) og kjenne vinden rive i kroppen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371169-liker-du-h%C3%B8sten/page/2/#findComment-3244514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.