Gå til innhold

tannpine, kan det fikses uten piller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Besøke tannlegen?

Jeg var hos tannlegevakta forrige gang. Tannlegen tok 800kroner for å fortelle meg at det ikke var uvanlig å ha vondt i en tann ;)

Jeg tror heller ikke det er noe annet de kan gjøre enn å skrive ut smertestillende, noe jeg forsøker å langt det er mulig å unngå.

Jeg støtter froskens forslag 100% men i tiden frem til det, eller sånn hvis du nekter: tygg nellikspiker

'' Jeg støtter froskens forslag 100% men i tiden frem til det, eller sånn hvis du nekter: tygg nellikspiker

''

Nei, jeg får bare holde ut, og håpe det snart gir seg. Min faste tannlege kviet seg for å rotfylle, da han mente at problemet ikke løste seg med det,.

Hva er nellikspiker?

'' Jeg støtter froskens forslag 100% men i tiden frem til det, eller sånn hvis du nekter: tygg nellikspiker

''

Nei, jeg får bare holde ut, og håpe det snart gir seg. Min faste tannlege kviet seg for å rotfylle, da han mente at problemet ikke løste seg med det,.

Hva er nellikspiker?

Nellikspiker er et krydder, har du ikke sett Jul i Skomakergata der Skomaker Andersen tar bort en og en nellikspiker fra appelsinen sin hver kveld?

Annonse

''

Hva er nellikspiker?

http://www.google.com/search?q=nellikspiker&hl=no&rls=com.microsoft:no:IE-SearchBox&rlz=1I7ACAW_noNO395NO395&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=OsWdTuSgGqeB4AToi_HNCQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBAQ_AUoAQ&biw=1078&bih=625

Onsdag1365380628

Jeg var hos tannlegevakta forrige gang. Tannlegen tok 800kroner for å fortelle meg at det ikke var uvanlig å ha vondt i en tann ;)

Jeg tror heller ikke det er noe annet de kan gjøre enn å skrive ut smertestillende, noe jeg forsøker å langt det er mulig å unngå.

''Jeg var hos tannlegevakta forrige gang. Tannlegen tok 800kroner for å fortelle meg at det ikke var uvanlig å ha vondt i en tann ;)

– Spenol(1)''

Vet du, jeg tror ikke du har hatt ordentlig tannpine.... da hadde du bæljet etter smertestillende, og ikke slått deg til ro med tannlegens ord om at det er normalt å ha vondt i en tann...

Tannpine er grusomt, og ingen går rundt med det lengre en nødvendig.

''Jeg var hos tannlegevakta forrige gang. Tannlegen tok 800kroner for å fortelle meg at det ikke var uvanlig å ha vondt i en tann ;)

– Spenol(1)''

Vet du, jeg tror ikke du har hatt ordentlig tannpine.... da hadde du bæljet etter smertestillende, og ikke slått deg til ro med tannlegens ord om at det er normalt å ha vondt i en tann...

Det finnes grader av tannpine også, da :-)

Men kraftig tannpine har personen tydeligvis ikke hatt nei. Da jeg hadde det hadde jeg lyst til å dra av meg hele hodet og stappet i meg det av smertestillende og nellikspiker jeg kunne få tak i uten at det hjalp nevneverdig. Dvs, etter fire ibux og fire pinex og en paralgin forte og tannen dekket av opptygd nellikspiker overlevde jeg såvidt til jeg fikk time...

Annonse

– Spenol(1)''

''Vet du, jeg tror ikke du har hatt ordentlig tannpine.... da hadde du bæljet etter smertestillende, og ikke slått deg til ro med tannlegens ord om at det er normalt å ha vondt i en tann...''

Tilbøyelig til å være enig her. Sist jeg hadde tannpine var jeg desperat etter noe som kunne lindre og min søster kom ilende til med en cocktail av Ibux og Paracet som slo meg fullstendig ut. :o)

Gjest Niccolina

Men fikk du noen diagnose da? Man skal da ikke bare ha tannpine i tide og utide, uten at noen behandling finnes?

– Spenol(1)''

Dette er en jevn murring. En periode hadde jeg det slik i to uker, da holdt jeg på å tørne.

Men det er visst problemer med noen nerver har jeg hørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...