ekte nick Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg pleier å se nett-tv iblant, men nå får jeg ikke opp denne linken. Er det noe feil med min pc, eller er det andre som også ikke klarer å se filmen på linken? http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/780707/ Har en fridag i dag og tenkte jeg ville kose meg med å se noen av disse programmene.... 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg får linken fint til å virke 0 Siter
ekte nick Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Skrevet 19. oktober 2011 Jeg får linken fint til å virke Ja altså linken virker i den forstant at det kommer opp en omtale av programmet, men selve programmet kommer ikke opp hos meg, det er bare hvitt der (over teksten). Får du igang selve filmen? 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Ja altså linken virker i den forstant at det kommer opp en omtale av programmet, men selve programmet kommer ikke opp hos meg, det er bare hvitt der (over teksten). Får du igang selve filmen? Ja jeg får i gang selve filmen 0 Siter
Gjest Gappa Skrevet 19. oktober 2011 Skrevet 19. oktober 2011 Ja jeg får i gang selve filmen Det gjør ikke jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.