Gå til innhold

uførstrygd uten skatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sclkasdm

Har du minstetrygd?

Minstetrygden er skattefri. Moren min betalte skatt i en periode, inntil skattetaten regulerte og tok vekk skatten. Tror det var etter en litt større utbetaling av tilgode på skatten.

Hvis ikke vet jeg ikke hvorfor du nå ikke har skatt, og du må kontakte NAV eller skatteetaten. .

Gjest vinglepetter

Dette har skjedd meg. Plutselig ble det ikke trukket skatt, Nav kunne ikke forklare hva som hadde skjedd... Det ble en del styr før det ble orden på dette. Anbefaler deg å ta kontakt med Nav snarest mulig :)

TAKK, DET SKAL JEG GJØRE I MORRAN DEN DAG!

Annonse

Gjest vinglepetter

Har du minstetrygd?

Minstetrygden er skattefri. Moren min betalte skatt i en periode, inntil skattetaten regulerte og tok vekk skatten. Tror det var etter en litt større utbetaling av tilgode på skatten.

Hvis ikke vet jeg ikke hvorfor du nå ikke har skatt, og du må kontakte NAV eller skatteetaten. .

Har ikke peiling hva minstetrygden er, men har bestandig fått flere tusen kr tilbake på skatten hvert år! Antagelig er det slutt nå da! ok,takk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...