BjoernVegard Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei I dag, når jeg våknet, merket jeg en smerte i venstresida ved bukregionen. Også utover dagen, men kommer litt an på kroppstillinga, når magen strekker seg merker jeg det. Når jeg gikk tidligere idag, fikk jeg smerter når jeg gikk med venstre beinet, helt øverst, ved hofta. Jeg kjente at jeg fikk vondt i hofta når jeg gikk, samtidig som jeg hadde vondt litt lengre oppe, mot ribbeinet. Det sist nevnte har jeg fortsatt. Jeg er usikker på hva det kan være? Muskulær smerte, noe galt med organene, referte smerter...? Noen som har noe å komme med om hva du tror det kan være? Vet det er så kort informasjon og sånt, og det er vanskelig å si hva det helt er. Føler det hjelper å bringe dette ut til flere, bare det å skrive dette og å publisere, føles rett for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371259-smerte-i-venstre-side-i-bukregionen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.