Gå til innhold

kan noen hjelpe oss???


beib

Anbefalte innlegg

jeg og typen sliter ang voldtektene,er det ett sted i bergen vi kan søke råd og veiledning eller kan jeg få ringe til deg grethe?jeg og typen sliter hverandre ut...jeg greier ikke mer....alt raser,jeg er i forsvars posisjon og det er han også...jeg ska i avhør i morgen og spurte om han ville være med,hvist ikke så kunne jeg ta med en annen...også var krangelen i gang,han mener jeg skubber han unna og ikke vil snakke med han om det og det stemmer jo,for jeg vil ikke snakke med noen om det...det er så vanskelig dette her,jeg vil glemme,late som det ikke har skjedd...jeg vil ikke forholde meg til det,jeg vil ikke godta det...svarte... alt krasjer .jeg vil ikke snakke med noen om det,greier bare skrive om det og det tar jeg med til psykologen...og snakker utifra der,hvordan ska jeg greie og snakke med typen om dette????? jeg vil ikke være slem.han får meg til og virke slem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Beib!

Det er ikke så lett når folk vil hjelpe, og de selv vil bestemme hvordan. For det er jo ikke alltid det er slik VI ønsker det!

Du har heldigvis en psykolog som det høres ut som du fungerer godt hos. Det beste du kan gjøre er å være så ærlig som du bare kan når du er der. Virkelig jobbe med å klare å fortelle mest mulig når du er i samtale.

Hvis du trenger noen å snakke med akutt, kan du ringe både Krisesenteret og Legevakten. Jeg kan dessverre ikke mulighet for å hjelpe pr telefon.

Stå på Beib!

Klem fra Grete :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...