Gå til innhold

kjørelæreren


Gjest eleven

Anbefalte innlegg

Jeg turte ikke si dette til foreldrene mine. De ville garantert ansette en livvakt eller troppe opp på kjøreskolen med politi eller noe.

Uansett forsøkte jeg å ta det opp med ham. Det kan jo hende at han tror at jeg på en eller annen måte sender ut feil signaler.

Jeg sa veldig direkte at jeg oppfattet deg som om han la ann på meg og at det fikk meg til å føle meg ukomfortabel.

Problemet var at jeg fikk akkurat den reaksjonen jeg egentlig fryktet . Han reagerte at jeg overreagerte og at han var bare en person som brukte mye kroppskontakt og ville bare være vennlig. Det var absolutt ikke noe seksuelt i de berøringene og at det måtte være jeg som tolket det helt feil. Så det hele endte altså med at jeg plutselig ble den som hadde misforstått og omtrent måtte beklage meg for at jeg i det hele tatt kunne beskylde han for noe sånt..

jeg slutter der uansett , jeg vet jeg har rett og at jeg absolutt ikke tolket ting feil i det hele tatt. Og når til og med andre som har hatt han som lærer sier at han har oppført seg på lignende måte er det ikke bare innbillning.

men problemet er ihvertfall løst. Jeg skal ikke se denne ekle personen mer i det hele tatt , blåser i at jeg taper penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Du har vært kjempeflink! Det var veldig viktig å si fra, men det var jammen modig av deg. Vet hvor vanskelig slikt kan være. Stå fast ved at det var han som gjorde noe galt, det må du aldri gå tilbake på!

Er du sikker på at du ikke kan få tilbake pengene du har betalt? Det høres merkelig ut...

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eleven:)

Men du tørte å si det til ham det gjaldt. Flott og modig gjort! Selv om jeg skulle gjerne sett ansiktet om du troppet opp på kjøretime med livvakt eller politi, så kanskje han lærte seg en lekse til etterretning! Irriterer meg på dine vegne at du skal tape penger på dette og kjøretimer er jo kjempedyrt! Jeg er sikker på at du kan få de igjen. Og hadde jeg visst hvem det var så hadde jeg medlt meg som din helt personlig pengeinnkrever! Hva sier foreldrene dine nå da når du bytter evt kjøreskole og må betale enda en gang...spør de ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eleven,

GRATULERER med oppgjøret! Det var modig av deg.

Ikke bare er det han gjorde både fryktelig og selvsagt ulovlig, men du tapte også penger på det.

Men - jeg er SIKKER på at du har en eller annen mannlig bekjent, som er 2 meter og 10 cm høy og "utdannet" i karate, og at du kan selge dine timer til ham!

Formodentlig til kjørelærerens store skuffelse! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet Blått

Hei Eleven.

DU er tøff og modig med direkter..... å å å så tøff..

jeg kjent som en pers som hadde samme som deg men klare gjennomeføre dette.. Etterpå anmeldt og resulat han kjøre bare for gutter el mann. **** Bravo*** tilslutt jeg blir smil... :))))))))

ikke bare du . også andre folk ..... med :)

hilsen fra meg * klem * :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...