Gå til innhold

Vival og eksamensnerver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvis eksamensnervene er invalidiserende, kan det vel knapt bli verre. Vival vil kunne hjelpe deg i en slik situasjon.

Du vil kunne oppleve at du blir noe mindre kritisk, og at du kanskje gir deg ut på svar som du ellers ikke ville ha kommet med.

Uansett synes jeg det vil være klokt å prøve ut virkningen ca. en ukes tid før eksamen.

Hvis eksamensnervene er invalidiserende, kan det vel knapt bli verre. Vival vil kunne hjelpe deg i en slik situasjon.

Du vil kunne oppleve at du blir noe mindre kritisk, og at du kanskje gir deg ut på svar som du ellers ikke ville ha kommet med.

Uansett synes jeg det vil være klokt å prøve ut virkningen ca. en ukes tid før eksamen.

Hei nhd, jeg bare lurer på om den dosen også passer med Valium? Og siden Valium også er et benzodiazepin regner jeg med at virkningen er som den du beskriver for Vival? Eller?

Gjest samuelsen

Hei nhd, jeg bare lurer på om den dosen også passer med Valium? Og siden Valium også er et benzodiazepin regner jeg med at virkningen er som den du beskriver for Vival? Eller?

Hei!

Vival og Valium inneholder akkurat det samme virkestoffet; diazepam. Det samme gjelder Stesolid. Samme medikament, forskjellige produsenter.

Men vet du hva det er? Eller hva tror du det er?

Jeg blir så redd av å tenke på hva det kan være. Vil liksom ikke finne ut at det er noe galt med meg. Tror du jeg trenger langvarig terapi?

Men vet du hva det er? Eller hva tror du det er?

Jeg blir så redd av å tenke på hva det kan være. Vil liksom ikke finne ut at det er noe galt med meg. Tror du jeg trenger langvarig terapi?

Men vet du hva det er? Eller hva tror du det er? Jeg blir så redd av å tenke på hva det kan være. Vil liksom ikke finne ut at det er noe galt med meg. Tror du jeg trenger langvarig terapi?

- kool

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...