Gjest molledina Skrevet 18. oktober 2001 Skrevet 18. oktober 2001 jeg trenger hjelp!!må jeg virkelig prøve og ta livet mitt for og få plass på psykiatrisk(sykehus) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2001 Skrevet 18. oktober 2001 Hvilken hjelp får du i dag? 0 Siter
Gjest molledina Skrevet 18. oktober 2001 Skrevet 18. oktober 2001 Hvilken hjelp får du i dag? ingen hjelp akkurat nå,tør så vidt og gå utenfor huset,klarer ingenting.har vært innlagt på lukket avdeling før etter overdose av piller.har også gått til psykolog,går på fontex og rivotril 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. oktober 2001 Skrevet 19. oktober 2001 ingen hjelp akkurat nå,tør så vidt og gå utenfor huset,klarer ingenting.har vært innlagt på lukket avdeling før etter overdose av piller.har også gått til psykolog,går på fontex og rivotril Jeg synes du skal legge nest arbeid i å skaffe deg regelmessige (ukentlige) samtaler igjen. Innleggelser har kun nytte her og nå. Varig bedring på sikt oppnår du kun gjennom lang poliklinisk behandling. Fastlegen din vil være den naturlige samarbeidspartner for å skaffe deg den behandling du trenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.