Gå til innhold

timen jeg ikke vil huske....


beib

Anbefalte innlegg

Timen jeg ikke vil huske,timen da alt stod stille...timen da jeg ble voldtatt igjen...skal til avhør hos politiet i morgen,jeg gruer meg,for jeg har politiskrekk...avhøret i morgen skal handle om den siste voldtekten,det er litt over en uke siden,jeg og en veninne var på byn og jeg møtte faren til en jeg har gått på skole med....etter mye rot så ble jeg med han opp på hotellrommet for og snakke...men da vi kom opp på rommet låste han døren og jeg fikk panikk,var livredd for at nå skjer det igjen og det gjorde det...han slang meg ned på sengen,satte seg opppå meg ,dro opp skjørtet og ned med trusen og strømpebiksen...det var så vondt,jeg fikk mange minner fra tidligere overgrep og forholde meg til sammtidig som han voldtok meg...jeg var så utrolig redd...jeg vil bare glemme dette,skyve det lengst mulig vekk,vil ikke tenke på det,vil ikke forholde meg til det,vil ha det bort,jeg greier ikke snakke med noen om det,jeg vil late som det aldri har skjedd og nå som jeg ska til politiet så må jeg huske....jeg husker så mye at jeg får ikke sove,gruer meg til i morgen ,gruer meg til ikke bli trodd,gruer meg til å stå opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Beib!

Vil bare ønske deg lykke til hos politiet. Håper det går bedre enn du frykter. Husk å være så ærlig som du bare kan - det kommer du lengst med. Selv om det gjør vondt.

*klemmer deg*

Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...