Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• Lillemus

4

• cathlin

4

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

''Jeg har ønsket meg ulldyne fra kjæresten''

Nå har du jo skrytt av denne ulldyna di i årevis...?

''Nå har du jo skrytt av denne ulldyna di i årevis...?''

Ja, jeg har jo en real monster-ulldyne hos kjæresten, men hjemme hos meg selv ligger jeg fremdeles og tar svømmeknappen i nattesvette under ei dundyne...

Annonse

''Nå har du jo skrytt av denne ulldyna di i årevis...?''

Ja, jeg har jo en real monster-ulldyne hos kjæresten, men hjemme hos meg selv ligger jeg fremdeles og tar svømmeknappen i nattesvette under ei dundyne...

Når først nattesvetten setter inn spørs det om dynebytte gjør nytten :#.

Når først nattesvetten setter inn spørs det om dynebytte gjør nytten :#.

''Når først nattesvetten setter inn spørs det om dynebytte gjør nytten :#.''

Det gjør det. :o) Jeg har jo hatt denne ulldyna i flere år nå og har ikke våknet og vært svett en eneste gang. I kunstfiberdyne tar jeg svømmeknappen nesten hver natt, dundyne er noe bedre, men også der svømmer jeg fra tid til annen. Ulldyna puster på en helt annen måte tydeligvis.

Det gjør det. :o) Jeg har jo hatt denne ulldyna i flere år nå og har ikke våknet og vært svett en eneste gang. I kunstfiberdyne tar jeg svømmeknappen nesten hver natt, dundyne er noe bedre, men også der svømmer jeg fra tid til annen. Ulldyna puster på en helt annen måte tydeligvis.

Gps, ny veske, ventiltor, penger til nytt "salongteppe" og penger til nye bokhyller.

Hvorfor postet jeg det der? :-S

Annonse

Realistiske ønsker:

Ny mobiltelefon. Den jeg hadde avgikk stille ved døden for ei uke siden...

Trombone. Låner en gammel, mishandlet trombone av korpset, skulle gjerne hatt min egen. Ikke nødvendigvis splitter ny, men en som bare er min.

Speilreflekskamera.

Urealistiske ønsker:

Hytte på fjellet.

Ny nabo.

Pysjamas, sengetøy, håndklær, stearinlys og en fin tomt. Ny sekk. Bøker. Kokk. Fin vinterjakkekåpe. Skinnvintersko. Houdini. Masse penger. At romfolket skal få det bedre. Mer positiv action i livet. Hoggestabbe. Bålplass. Båt. En øy.

Skulle ønske du var venninnen min; da kunne jeg innfridd noen ønsker i hvert fall :)

Paradoksalt nok opplever jeg at noen av mine nærmeste ikke ønsker seg noe (de har "alt), mens andre mangler det mest vesentlige som jeg ikke kan innfri (men ønsker mest av alt) :(

Oh jul med din glede...

Skulle ønske du var venninnen min; da kunne jeg innfridd noen ønsker i hvert fall :)

Paradoksalt nok opplever jeg at noen av mine nærmeste ikke ønsker seg noe (de har "alt), mens andre mangler det mest vesentlige som jeg ikke kan innfri (men ønsker mest av alt) :(

Oh jul med din glede...

Rart at de ikke ønsker seg noe som helst.

Gjest kaffekoppen

Realistiske ønsker:

Ny mobiltelefon. Den jeg hadde avgikk stille ved døden for ei uke siden...

Trombone. Låner en gammel, mishandlet trombone av korpset, skulle gjerne hatt min egen. Ikke nødvendigvis splitter ny, men en som bare er min.

Speilreflekskamera.

Urealistiske ønsker:

Hytte på fjellet.

Ny nabo.

Ønsker meg en Kaffekopp,

ellers ønsker jeg at guttungen føler han har hatt en kjempefin jul

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...