Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• Lillemus

4

• cathlin

4

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest tatt av ?

Har ønsket meg GHD rettetang av søsteren min, og foreløbig bare fine "hverdagsøredobber" av samboeren. Har ikke kommet på så mye mer enda. Kommer vel til å ønske meg litt spekepølse, body butter, fine sokker osv :o)

Oii GHD rettetang, gir søsknene så dyre gaver til hverandre ?

Annonse

Gjest tatt av ?

Jeg skal betale noen hundrelapper av den selv da :-)

det er hovedgaven til døtrene her i huset i år ..... 2000 blås pr stk .... det var det jeg tenkte på, tenk om jeg skulle gitt samme beløpet til søsknene våre (mine og mannen min sine) da måtte jeg tatt opp lån i banken ....

det er hovedgaven til døtrene her i huset i år ..... 2000 blås pr stk .... det var det jeg tenkte på, tenk om jeg skulle gitt samme beløpet til søsknene våre (mine og mannen min sine) da måtte jeg tatt opp lån i banken ....

Har bare ett søsken da så det blir ikke så mye ekstra. Men det blir 1000-1500 kr til henne, 1000-2000 til samboeren, ca 500 til typen til søstra, rundt 500-800 pr forelder, og samboeren kjøper vel for 1000-2000 til meg, og rundt 1000 kr pr forelder.

Har bare ett søsken da så det blir ikke så mye ekstra. Men det blir 1000-1500 kr til henne, 1000-2000 til samboeren, ca 500 til typen til søstra, rundt 500-800 pr forelder, og samboeren kjøper vel for 1000-2000 til meg, og rundt 1000 kr pr forelder.

Men om vi får barn blir det nok heller dem som får dyrere gaver enn oss søsknene :o)

Annonse

Jeg synes det er ganske deilig å få kroppspleieprodukter (også til føtter) fra f.eks. L'occitane - slik at jeg kan skjemme bort meg selv i romjulen. (Men jeg er kresen på kvalitet.)

Fikk noen supre håndprodukter i fjor av et merke jeg ikke husker navnet på.

Også blir jeg glad for slikt som espressokaffe, gode bøker (som kan byttes), ulltrøyer av god kvalitet osv. Ja, også har teskje-trollet vært på besøk i år igjen, så jeg trenger nye t-skjeer i det bestikket jeg benytter. (Skjønner ikke hvorfor t-skjetrollet liker seg så godt her.)

Også ønsker jeg meg en musefanger! Dvs. en person som kommer og fjerner de musene som er altfor smarte til å gå i fellene jeg har satt opp.

Jeg synes det er ganske deilig å få kroppspleieprodukter (også til føtter) fra f.eks. L'occitane - slik at jeg kan skjemme bort meg selv i romjulen. (Men jeg er kresen på kvalitet.)

Også blir jeg glad for slikt som espressokaffe, gode bøker (som kan byttes), ulltrøyer av god kvalitet osv. Ja, også har teskje-trollet vært på besøk i år igjen, så jeg trenger nye t-skjeer i det bestikket jeg benytter. (Skjønner ikke hvorfor t-skjetrollet liker seg så godt her.)

Også ønsker jeg meg en musefanger! Dvs. en person som kommer og fjerner de musene som er altfor smarte til å gå i fellene jeg har satt opp.

L`occitane har kjempedeilige produkter ja :o) Elsker dusjoljen med mandel :o)

Fjern fellene med musa i med kost og støvbrett! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...