Gå til innhold

Lørdag kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere nå? Jeg og mannen sitter/ligger i sofaen med hver vår pc og sier ikke et ord til hverandre....

Ungene la seg i 22-23 tida - vi hadde det koselig med dem i dag - med filmkveld - så Anne + Jørgen = sant. Fin film :-)

Jeg var ute på byen med noen på jobb i går kveld - kjempemoro! Veldig sjelden jeg er sånn "ute" - det blir vel 2-3 ganger i året.

Ellers har vi vært på julemesse i dag, hørt på barnekor som sang, vært på den nye OBS butikken (Norges største visstnok...), ryddet og gjørt reint, og hatt taco. Og selvsagt vasket og brettet tøy....

I morgen skal jeg ut i hagen og plante ut et par busker jeg kjøpte forrige helg og sette noen tulipanløker :-)

Ikke de voldsomme sprellene her i huset altså, men du så deilig det er med helg!!!!

Skrevet

Sitter her og kikker litt på dataen mens jeg vurderer om jeg skal krype til køys :)

Skrevet

Sitter her og kikker litt på dataen mens jeg vurderer om jeg skal krype til køys :)

Ja, nå gjesper jeg så høyt at jeg nesten blåser ut lysene ;-)

Er veldig fristet til bare å tippe over ende på sofaen og trekke pleddet over meg og sove litt her i stua. Deilig og varmt og koselig lys fra stearinlysene.

Skrevet

Ja, nå gjesper jeg så høyt at jeg nesten blåser ut lysene ;-)

Er veldig fristet til bare å tippe over ende på sofaen og trekke pleddet over meg og sove litt her i stua. Deilig og varmt og koselig lys fra stearinlysene.

:))

Skrevet

Jeg ligger i sofaen og bare slapper av ikveld.. Samboeren er i Bergen fram til mandag, og skal se Brann-Lsk.

Har hatt besøk av søsteren og bikkja ikveld. Koselig...

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Har lagt Hamsun til side inntil videre og leser Knausgård. "Min kamp 6". Kom i posten i dag. Lykke :-)

Gjest Shilapila
Skrevet

Jeg jobber hele helgen, og vet ikke forskjell på helg og hverdager. Jobbet til langt ut på natta og har satt meg ved datamaskinen igjen.

To uker til med vanvittig jobb og så blir det ferie;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

I går var vi på besøk hos venner, de ba inn til mat og sosialt lag. Fikk servert kreps, reker, krabbe og smørbrødkake med skalldyr i, fantastisk godt! Og utrolig hyggelig.

For meg var det en liten ny utfordring, har jo fått pose på magen og dette var første gang jeg skulle spise og være med folk jeg ikke kjenner så godt (kjenner vertskapet godt, men ikke resten). Det gikk bra. :o)

Skrevet

Gårsdagen "tells ikke". Var syk hele dagen, og fikk først i 7-8-tida om kvelden i meg mat som holdt seg der. :-(

Skrevet

I går var vi en tur på et kjøpesenter, så besøkte vi broren min og ungene lekte med kusina si.. Etter vi kom hjem bygde jeg togbane med ungene mens gubben tok seg en lur. Spiste mat, godis og barnetv, unger i seng og rødvin og film på oss :) Så spilte vi Playstasion faktisk, tekken, hehe.. skravla og kosa oss, gikk ikke i seng før 1.30. Var en koselig dag, og veldig koselig kveld :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1321785780' post='4677510]

I går var vi på besøk hos venner, de ba inn til mat og sosialt lag. Fikk servert kreps, reker, krabbe og smørbrødkake med skalldyr i, fantastisk godt! Og utrolig hyggelig.

For meg var det en liten ny utfordring, har jo fått pose på magen og dette var første gang jeg skulle spise og være med folk jeg ikke kjenner så godt (kjenner vertskapet godt, men ikke resten). Det gikk bra. :o)

''I går var vi på besøk hos venner, de ba inn til mat og sosialt lag. Fikk servert kreps, reker, krabbe og smørbrødkake med skalldyr i, fantastisk godt! Og utrolig hyggelig. ''

Hørtes nydelig ut!

Skrevet

Vi tok med oss kveldsmaten bort til naboen. De tilbød seg at Datra kunne sove over der, og da kunne vi voksne skravle og ha det hyggelig sammen.

Guttungen hadde vært på overnatting hos en kompis på fredagen, så han kom hjem fra en annen kompis i 21-tida, programmerte dekoderen og la seg til å se en film han regna med at han ville sovne fra. ;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

''I går var vi på besøk hos venner, de ba inn til mat og sosialt lag. Fikk servert kreps, reker, krabbe og smørbrødkake med skalldyr i, fantastisk godt! Og utrolig hyggelig. ''

Hørtes nydelig ut!

Det var nydelig! Jeg er vokst opp med skalldyr, men her jeg bor er det lite tradisjon for å servere det.

Så koselig å sitte å bruke lang tid på maten, skravle og bare kose seg.

Skrevet

Gårsdagen "tells ikke". Var syk hele dagen, og fikk først i 7-8-tida om kvelden i meg mat som holdt seg der. :-(

Kjipt med sånne dager som en bare kan sette et stort kryss over :-(

God bedring!

Skrevet

Vi tok med oss kveldsmaten bort til naboen. De tilbød seg at Datra kunne sove over der, og da kunne vi voksne skravle og ha det hyggelig sammen.

Guttungen hadde vært på overnatting hos en kompis på fredagen, så han kom hjem fra en annen kompis i 21-tida, programmerte dekoderen og la seg til å se en film han regna med at han ville sovne fra. ;)

Koselig med sånne nabobesøk - for vår el blir det altfor sjelden. For et par uker siden skulle eldstemann ha kameraten på overnatting. Da han og pappaen kom med sengetøyet, spurte vi om pappaen ville være med inn, og det ville han. Etter en stund ringte vi etter mora også - og vi fikk en kjempefin kveld med rødvin og prating - og de gikk ikke før i ett tida :-)

Utrolig koselig å gjøre sånn helt på sparket!

Skrevet

Koselig med sånne nabobesøk - for vår el blir det altfor sjelden. For et par uker siden skulle eldstemann ha kameraten på overnatting. Da han og pappaen kom med sengetøyet, spurte vi om pappaen ville være med inn, og det ville han. Etter en stund ringte vi etter mora også - og vi fikk en kjempefin kveld med rødvin og prating - og de gikk ikke før i ett tida :-)

Utrolig koselig å gjøre sånn helt på sparket!

Hørtes kjempehyggelig ut! :)

Skrevet

Vi hadde venner på besøk og spiste god mat, drakk mye vin og pratet til langt på natt.

Skrevet

Kjipt med sånne dager som en bare kan sette et stort kryss over :-(

God bedring!

Takk :-) Er mye bedre allerede :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...