Gå til innhold

50% permisjon etter 1 års sykmelding

Anbefalte innlegg

Gjest har man rett på det?

Jeg har snart v ært sykmeldt 1 år, er nå i gradert sykmelding. Lurer veldig på hva som skjer videre, merker at jeg ikke klarer å jobbe fullt. Har fått meg meg at man har rett på 1 års ulønnet permisjon etter sykmelding. Gjelder dette også for halv perimsjon, altså at jeg kan søke om 50 % permisjon og jobbe 50. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/372675-50-permisjon-etter-1-%C3%A5rs-sykmelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har man rett på det?

AAP da?

jo, men legen min anbefaler meg å ta permijson. er sykmeldt pga utbrenthet, og han mener jeg rett og slett bør jobbe mindre og at jeg bør begynette meg av permisjon. men han visste ikke om jeg hadde rett på det

Gjest grublendeikveld

jo, men legen min anbefaler meg å ta permijson. er sykmeldt pga utbrenthet, og han mener jeg rett og slett bør jobbe mindre og at jeg bør begynette meg av permisjon. men han visste ikke om jeg hadde rett på det

Så han mener at du ikke trenger mer lønn enn det du får for en 50 % stilling? Du trenger da penger for å leve!

Da jeg begynte mitt nav-helvete da jeg ble syk, så fikk den bitchen på nav seg til å spør meg om jeg ikke heller ville vurdere å ta ett års permisjon. så jeg fikk slappe av....da sa jeg at det ble ikke aktuelt, for jeg trenger da penger for å leve! Blir helt satt ut når slike folk kan komme med slike dumme forslag....gå til nav i morgen, og søk aap!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...