Gå til innhold

Skal du snart pynte til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne bli sammenligna med denne dama, så derfor starter jeg imorgen formiddag med julepyntinga :P

Hadde jeg hatt masse julestæsj, så hadde jeg venta... men jeg tror jeg har bare en nisse... og julestjerner til vinduene, lys osv... så det blir aldri overjulepynta her. Da kan jeg like godt starte første søndag i advent :)

Jeg fikk en sånn rund lampe til å henge i vindu i fjor av minstemann og den var så fin at den har hengt der siden og laguna har gjemt unna adventsstaken min, men hun kommer til uka og vet sikkert hvor den og julegardinene er. Så det blir ikke får til uka

Det er når jeg leser slike innlegg som dette at jeg VIRKELIG ønsker meg en "liker"-knapp her på DOL :-)

Julepynten kommer ikke opp før 23. desember. Basta!!! - Men man har da heldigvis adventspynt!! :-)

Har en elektrisk lysestake, 2 adventstjerner til vinduer (de forvandles på mystisk vis til JULEstjerner 23/12 ;-), lyskule til entrevinduet, utebelysning, et par duker, adventkrus og -asjetter - dette er klart til i morra tidlig :-)

Annonse

Adventstjerner og staker er på plass, tennes i morgen.

Lilla lys i T-lysestaker og lykter, en lilla brikke på plass på spisestuebordet.

Vi tjuvstarta vel i kveld, brukte lilla servietter og lilla lys på bordet til lørdagsmiddagen, god helstekt entrecote med en god rødvin.

Håper adventiden blir en hyggelig tid og ikke bare mas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...