Spenol(1) Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Jeg har et ark med russisk tekst, om jeg har lyst til å få oversatt gjennom Google translate. Jeg har scannet arket til PC-en men der blir det bare lagret som bilde. Når det blir laget som bilde så får jeg ikke til å merke og kopiere teksten. Jeg har forøvrig en Canon pixma, og bruker Canon MP navigator. Kan jeg få ut teksten på en eller annen måte ? 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Vær snill å bruk Dataforumet! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Vær snill å bruk Dataforumet! Har knapt hørt om dataforumet, og "åpent" er vel for alle typer spørsmål. Uansett er det vel ikke din jobb å passe på at andre poster riktig. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Hvilken Canon Pixma er det? Har du prøvd å google : canon pixma ocr how - og så kanskje legge på modellnummeret? 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 27. november 2011 Forfatter Skrevet 27. november 2011 Hvilken Canon Pixma er det? Har du prøvd å google : canon pixma ocr how - og så kanskje legge på modellnummeret? ''Hvilken Canon Pixma er det? Har du prøvd å google : canon pixma ocr how - og så kanskje legge på modellnummeret'' 550D Jeg vet ikke hvordan jeg skal google meg frem fordi jeg knapt klarer å formidle problemet på en forståelig måte 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 27. november 2011 Forfatter Skrevet 27. november 2011 Vær snill å bruk Dataforumet! Jeg kan legge inn innlegget der også, men har erfart at innlegget forsvinner fort, hvis folk bare går inn på "siste......" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.