Gå til innhold

FRI!!!!DAG!!!!


Gjest Havet Blått

Anbefalte innlegg

Gjest Havet Blått

kjære min venner,,

heisanenne!! Du / De se en elller flere fulger flyrer seg vei til "mot varme klima" Sør syden. På tiden kommer snart snø så jeg frøser selvom ikke hjelpe med ekstra klærsom, jeg bor i nord.....

mmmmhh med:) jo kjempe gøy med snø.... gleder med mykt sne.. vel betyr snart jul.. klem meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Liker du snø??? Hjelp! Jeg bodde i Asker i mange år, og DER var det snø i metervis. Vi visste jo ikke hvor vi skulle gjøre av den på slutten, måking er IKKE kjekt!

Derfor trives jeg så godt i Stavanger, selv om det regner og blåser. Men her kommer snøen ned ferdig måket, og det passer meg ypperlig. Det er ingen ting som kan måle seg med å gå på Jærstrendene med høy himmel og blått hav!

Lørdagsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havet Blått

Kjære deg!

Liker du snø??? Hjelp! Jeg bodde i Asker i mange år, og DER var det snø i metervis. Vi visste jo ikke hvor vi skulle gjøre av den på slutten, måking er IKKE kjekt!

Derfor trives jeg så godt i Stavanger, selv om det regner og blåser. Men her kommer snøen ned ferdig måket, og det passer meg ypperlig. Det er ingen ting som kan måle seg med å gå på Jærstrendene med høy himmel og blått hav!

Lørdagsklem fra Grete :-)

hei igjen :)

Ja ,jeg liker snø og artig med aktivitet med vinter tiden . Og det er nydelig se på og spesielt i skogen ..

her akerhus som jeg bor...

jeg bodde før i Bergen og neste alltid regn og sludden . jeg huske godt .

vanskelig vinter aktiviter i Bergen pga kort tid snø var borte.... Men var deilig klima enn her Akerhus kan blir veldig kaldt i vinter...

Jeg gleder meg til kom snø og snart jul...Og julegave -lister... jeg gjerne god tid men trenger ikke nå jule baking . hihih :¤

Ha det bra :)

klem fra meg ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :)

Ja ,jeg liker snø og artig med aktivitet med vinter tiden . Og det er nydelig se på og spesielt i skogen ..

her akerhus som jeg bor...

jeg bodde før i Bergen og neste alltid regn og sludden . jeg huske godt .

vanskelig vinter aktiviter i Bergen pga kort tid snø var borte.... Men var deilig klima enn her Akerhus kan blir veldig kaldt i vinter...

Jeg gleder meg til kom snø og snart jul...Og julegave -lister... jeg gjerne god tid men trenger ikke nå jule baking . hihih :¤

Ha det bra :)

klem fra meg ..

Du er nå fin også da! Begynner å snakke om julen allerede nå?? Det er jo bare høst jo! Jeg har ikke tid til å si ordet høyt engang, og håper det er forferdelig lenge til jul foreløpig, for det har jeg faktisk ikke tid til!

Av og til føler jeg at jeg har det så travelt at jeg glemmer å puste. Ja, ja, i november blir det bedre, for da er manus til boken ferdig. Da skal jeg samle krefter til julestresset. Men altså: foreløpig orker jeg ikke å tenke på det engang!!

Lattermild hilsen Grete :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...