Gå til innhold

Endelig oppe av sengen


Gjest Pyttan

Anbefalte innlegg

På tirsdag var jeg på CT undersøkelse av magen. Jeg fikk kontrastvæske intravanøst. Legen ville ha bilde av lever, nyrer og galle. Kontrastvæsken ga meg blandt annet en bivirkning som gjorde sånn at det føltes som underlivet, blæren og skjeden brant. Det var helt j. Så jeg holdt på å klikke, men klarte å holde ut til jeg kom hjem og la meg i sengen og dro dynen over hodet. Der har jeg ligget siden.

I dag er jeg oppe igjen.

Om en uke skal jeg til tannlegen. Det betyr at jeg må pusse tennene igjen, blandt annet, så blir det vel en uke i sengen igjen da også.

Jeg håper jeg klarer møte opp i selskap på julaften. Dåpen til tantebarnet klarte jeg ikke i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet din tannlege om hva du sliter med? Dersom vedk. vet så kan han/hun gjøre mye for å hjelpe deg. Dersom du opplever det som umulig/vanskelig å fortelle kan din primærlege eller behandler ta en telefon til vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet din tannlege om hva du sliter med? Dersom vedk. vet så kan han/hun gjøre mye for å hjelpe deg. Dersom du opplever det som umulig/vanskelig å fortelle kan din primærlege eller behandler ta en telefon til vedkommende.

Ja, tannlegen vet. Han er snill og drar alt ut av munnen min når jeg slutter å puste og hjelper meg opp i sittende stilling slik at jeg får igjen pusten og lar meg drikke så mye vann jeg orker for å skylle bort vekk...uff. Pluss at jeg får pauser for å gå på do, eller en tur ut av døren. En gang brukte vi fire timer på et hull. Han er grei med betalingen også heldigvis.

Han lar meg slippe timepris. Jeg betaler for jobben han gjør, men ikke for timene han bruker på meg.

Han er en engel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tannlegen vet. Han er snill og drar alt ut av munnen min når jeg slutter å puste og hjelper meg opp i sittende stilling slik at jeg får igjen pusten og lar meg drikke så mye vann jeg orker for å skylle bort vekk...uff. Pluss at jeg får pauser for å gå på do, eller en tur ut av døren. En gang brukte vi fire timer på et hull. Han er grei med betalingen også heldigvis.

Han lar meg slippe timepris. Jeg betaler for jobben han gjør, men ikke for timene han bruker på meg.

Han er en engel:)

Slike mennesker er selve definisjonen av engler, jeg er glad du fant ham. Jeg håper på det beste for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...