Gå til innhold

Kan snart begynne å leve igjen...


Gjest Lind@

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Ja nå skal jeg snart i "ilden" igjen. På mandag starter rettsak nr 2.

Er fortiden sykemeldt, men lengter å komme tilbake til arbeid (når jeg klarer å konsentrere meg igjen.)

Det er fælt at rettsystemet i Norge kan være slik det er... Det er nå 4 år siden påtalemyndighetene anmeldte mannen og vi er enda ikke ferdige. Jeg føler det er seigpining. Og når vi sitter i rettsalen så virker det også som et skuespill.

Jaja...lite jeg kan gjøre med det nå.

Føler jeg ikke husker så detaljert lenger, men håper det ligger inni meg en plass og kommer frem når jeg trenger det. Det skjedde ivertfall forrige gang.

Er så trett og sliten. Men snart er det værste over, får jeg håpe. Det værste for meg er vel egentlig det å måtte forsvare meg for noe som ikke er min feil og det at han skal slippe unna.

Ellers så vil jeg gi en god klem til alle som har støttet meg her i forumet. Jeg gir nok en lyd fra meg når resultatet er klart.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, kjære Lind@!!!

Her kommer en diger bukett med gode ønsker om at det skal gå bra denne gangen også!!!!! Det blir nok slik som du sier, at du husker mer når du først kommer igang. Du kan også vise til forklaringene dine i anmeldelsen, og si at det har gått så lang tid at du ikke husker alt i detalj lenger. Sjekk med bistandsadvokaten din om ikke det er greit før du går inn.

Husk å ikke ta på masken og være tøff - hvis du må grine, så grin i vei. Og forsøk å fortelle retten hvor mye dette har ødelagt for deg i ettertid, alle tingene i hverdagen som har blitt berørt (studier, dårlig søvn, mareritt osv. osv.). Forsøk å å frem senskadene, slik at retten forstår konsekvensene av det han har gjort.

Og sist, men ikke minst, ikke glem at HAN har alt å tape på dette, så han gruer seg sikkert som en hund til mandag. God følelse!

Det kommer til å gå bra, du har klart det før, og du kan bare gjør så godt du kan - ingen venter mer!

Jeg kommer til å tenke masse på deg, og sende uendelige mengder med styrke til deg!

Lang, god klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg, min venn, og ønsker deg alt godt i tiden fremover.

Blir godt for deg å bli ferdig med dette nå...

*forsiktig klem*

Ja det skal bli godt når det er over. Reiser til Bergen om noen timer. Gruer meg endel! Men vi får håpe det går bra.

Takk for god støtte!

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Lind@!!!

Her kommer en diger bukett med gode ønsker om at det skal gå bra denne gangen også!!!!! Det blir nok slik som du sier, at du husker mer når du først kommer igang. Du kan også vise til forklaringene dine i anmeldelsen, og si at det har gått så lang tid at du ikke husker alt i detalj lenger. Sjekk med bistandsadvokaten din om ikke det er greit før du går inn.

Husk å ikke ta på masken og være tøff - hvis du må grine, så grin i vei. Og forsøk å fortelle retten hvor mye dette har ødelagt for deg i ettertid, alle tingene i hverdagen som har blitt berørt (studier, dårlig søvn, mareritt osv. osv.). Forsøk å å frem senskadene, slik at retten forstår konsekvensene av det han har gjort.

Og sist, men ikke minst, ikke glem at HAN har alt å tape på dette, så han gruer seg sikkert som en hund til mandag. God følelse!

Det kommer til å gå bra, du har klart det før, og du kan bare gjør så godt du kan - ingen venter mer!

Jeg kommer til å tenke masse på deg, og sende uendelige mengder med styrke til deg!

Lang, god klem fra Grete :-)

Ja, han har sikkert ikke hatt det godt inatt han heller. Men i morgen er det min tur...

Han sitter jo ganske fint i det! Så nå "gleder" jeg meg til å bli ferdig, nesten uansett resultat...

Tusen takk for støtten :)

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...