Gå til innhold

Gynekolog


Gjest Pyttan

Anbefalte innlegg

Vel, så måtte jeg til gynekolog fordi de oppdaget en svulst i underlivet på ct undersøkelsen i forrige uke.

Desverre fant gynekologen en svulst til. Det ble også tatt blodprøver og sånt.

Veien vidre nå er lapraskopi for å ta vevsprøver av svulstene.

Gynekologen i dag var en gammel mann. Jeg holdt på å løpe ut av legekontoret når jeg så han. Men han viste seg å være verdens hyggeligste og mest hensynsfulle gynekolog jeg har vært hos.

Jeg fortalte at jeg har vært utsatt for overgrep og trengte at han fortalte meg hele tiden hva han gjorde. Han fulgte den oppfordringen.

Men jeg er redd. Tenk om svulstene er ondartet? Jeg har små barn som trenger meg i mange år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Håper du raskt får svar på prøvene. I mellomtiden må du prøve å tenke minst mulig på det, hold deg opptatt.

Det vil helst gå bra. *Trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM det skulle være ondartet så er det velsignet de ble oppdaget nå, der er mye god behandling, heldigvis.

Modig av deg å ikke løpe ut fra legekontoret, klapp deg selv på skulderen.

Lov å skriv hvordan det går med deg, når du har fått svar. Håper på det beste for deg. Ventetiden kan være forferdelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...