Gå til innhold

Jeg vet ikke om kvinner ikke kan kjøre bil....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Akkurat nå ønsker jeg at det var mulig å poste private bilder her, for da skulle du fått se det verste parkeringstilfellet jeg har sett med egne øyne! Og det var en mann som stod for den;)

Men jeg tror nok det stemmer at de er langt flere kvinner som sliter med lukeparkering. Jeg er en av dem, men jeg har en søster som er den beste lukeparkereren jeg vet om. Hun er rå på det! :)

Nå har ikke jeg sett på linkene, men det er mulig at disse kvinnene er dårlige til å parkere. Det sier imidlertid lite om andre kvinners parkeringsevner. Jeg er for eksempel minst like god til å lukeparkere som mannen min, uten at det sier noe som helst om hvor flinke noen av oss er ;-)

Annonse

Jeg er jente, det samme er tanta mi, stemora mi og venninnene mine, og vi lukeparkerer alle sammen. Det er lekende lett , og det er komisk at gutter tror det skal være så vanskelig for jenter å parkere. Synes dere virkelig det er så krevende at dere tror dere er så dyktige som får det til? Det er piece of cake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...