Gå til innhold

Hvordan får jeg fiskelukta ut av rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte frossen steinbit for noen dager siden, som nærmest førte til at jeg måtte evakuere. Det kom en voldsom sterk fiskelukt, som luktet som råtten fisk, blandet med såpe *æsj* Alt gikk i søpla med en gang.

Jeg har luftet i tre dager, men noe lukt sitter fortsatt igjen. Jeg hadde tenkt til å ha gjester i morgen men tror jeg må droppe det pga. lukta. Jeg vil jo ikke at gjestene skal føle at de kommer inn i en fiskeributikk heller.

Skal steinbitfileer lukte så sterkt ?

Skrevet

Hell noen dcl eddik i en bolle, ha den stående fremme noen dager.

Skrevet

Hell noen dcl eddik i en bolle, ha den stående fremme noen dager.

ok, skal prøve det. Men jeg håper virkelig på en rask effekt.

Skrevet

Selger de fortsatt den spruteflaska "alle" hadde en stund? Het den ikke X-it tro? Jeg husker den var genial! Spraya man i et rom forsvant all vond lukt som dugg for solen!

Skrevet

ok, skal prøve det. Men jeg håper virkelig på en rask effekt.

Det virker umiddelbart :-) Men bruk rikelige mengder

Gjest Shilapila
Skrevet

Jeg tviler på at gjestene vil merke den lukta, og om de så gjør det så er ikke det noe farlig.

Gjest Professor Distrè
Skrevet

Vask hele kjøkkenet med klor eller salmiakk.La det så stå å lufte seg med vinduene åpne til 2 timer før gjestene kommer.De vil da sannsynlig kun kjenne klor eller salmiakk lukta.

Jeg har veldig dårlig luktesans,kanskje du har veldig god?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...