Spenol(1) Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Jeg kjøpte frossen steinbit for noen dager siden, som nærmest førte til at jeg måtte evakuere. Det kom en voldsom sterk fiskelukt, som luktet som råtten fisk, blandet med såpe *æsj* Alt gikk i søpla med en gang. Jeg har luftet i tre dager, men noe lukt sitter fortsatt igjen. Jeg hadde tenkt til å ha gjester i morgen men tror jeg må droppe det pga. lukta. Jeg vil jo ikke at gjestene skal føle at de kommer inn i en fiskeributikk heller. Skal steinbitfileer lukte så sterkt ? 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Hell noen dcl eddik i en bolle, ha den stående fremme noen dager. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Skrevet 2. desember 2011 Hell noen dcl eddik i en bolle, ha den stående fremme noen dager. ok, skal prøve det. Men jeg håper virkelig på en rask effekt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Selger de fortsatt den spruteflaska "alle" hadde en stund? Het den ikke X-it tro? Jeg husker den var genial! Spraya man i et rom forsvant all vond lukt som dugg for solen! 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 ok, skal prøve det. Men jeg håper virkelig på en rask effekt. Det virker umiddelbart :-) Men bruk rikelige mengder 0 Siter
Gjest Shilapila Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Jeg tviler på at gjestene vil merke den lukta, og om de så gjør det så er ikke det noe farlig. 0 Siter
Gjest Professor Distrè Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Vask hele kjøkkenet med klor eller salmiakk.La det så stå å lufte seg med vinduene åpne til 2 timer før gjestene kommer.De vil da sannsynlig kun kjenne klor eller salmiakk lukta. Jeg har veldig dårlig luktesans,kanskje du har veldig god? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.