Gå til innhold

Fy faen


djevel

Anbefalte innlegg

Hei allihop!

Jeg er så sliten,så lei meg og trist.Det er det samme som er i hodet mitt hele tiden,klarer ikke å bli kvitt det.Drittsekken skal inn på mandag,men jeg er ikke mest glad,jeg er mest sint for at han ikke fikk mer enn 5 mnd.Jeg kommer rett og slett ikke over det.All denne dritten spiser meg opp fra innsiden.

Det tar all energien ut av meg lenge før jeg har fått den.Jeg er så drittlei.

Jeg trenger hjelp,helst nå med en gang.Jeg kutter meg opp,leker med sprøyter,stikker meg,og væst av alt er at jeg nå har begynt med den jæva lightergassen igjen.Jeg vet at det er livsfarlig,men jeg føler at alt jeg gjør nå dreier seg om å leke med livet.Jeg vil bare ha fred,og får jeg med den,og med pillene.Men jeg vil det egentlig ikke,jeg vil bare sove ei hel natt uten å våkne,uten å være redd,uten å gråte.KAN IKKE NOEN HJELPE MEG?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en som bryr seg

Hei...

Jeg forstår at du har det meget vanskelig nå, men ikke gi opp! Tenk på alle de rundt deg som er glad i deg, akkurat som du er! De som kjenner deg best, de som omgås deg til daglig...

Alt du gjennomgår nå er ikke din skyld! Det er de som har gjort overgrep som har skylda!

Husk at det er folk rundt deg som har stor kjærlighet til deg, og er veldig glad i deg. Kontakt en av de du kan stole på... Vær med noen, gråt litt, snakk ut, sett ord på følelsene dine. Få ut aggresjonen din på en positiv måte! Hvis det hjelper, spør om du kan slå en kompis i armen... HARDT!

Har du ingen annen utvei, ring til legevakten!!!

IKKE gjør noe dumt som du ikke kan angre på...

Hilsen en som bryr seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille djevelen vår!

Ser at du har det knallhardt nå, og synes det er fabelaktig flott at du klarer å skrive om det her inne!!! Du er flink til å skrive!

Men det er ikke noen god følelse å lese at du driver og skader deg selv med forskjellige ting. Jeg føler meg veldig avmektig i forhold til det. Hvordan kan jeg hjelpe deg, lille venn?? Vil så gjerne, men det er forferdelig vanskelig å få til rent fysisk.

Kan du ikke ringe livskrisehjelpen eller sosial vakttjeneste hos legevakten og få litt råd og hjelp der? Du trenger noen å snakke med.

Tenker masse på deg, og sender all den styrken jeg kan!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lille djevelen vår!

Ser at du har det knallhardt nå, og synes det er fabelaktig flott at du klarer å skrive om det her inne!!! Du er flink til å skrive!

Men det er ikke noen god følelse å lese at du driver og skader deg selv med forskjellige ting. Jeg føler meg veldig avmektig i forhold til det. Hvordan kan jeg hjelpe deg, lille venn?? Vil så gjerne, men det er forferdelig vanskelig å få til rent fysisk.

Kan du ikke ringe livskrisehjelpen eller sosial vakttjeneste hos legevakten og få litt råd og hjelp der? Du trenger noen å snakke med.

Tenker masse på deg, og sender all den styrken jeg kan!

Varm klem fra Grete :-)

Kjære Grete!

Jeg tror at et av mine problemer er at jeg søker desperat hjelp,uten å vite hva jeg vil at de som vil hjelpe meg skal gjøre.

Jeg vil at dere skal få meg til å sove,få meg til å glemme,få meg til å føle meg trygg,få meg til å slippe maska,men dette kan dere ikke gjøre,for dette er noe jeg må gjøre selv.

Jeg vet ikke hvem jeg kan snakke med,ingen av vennene mine lenger,de har nok med seg selv og kjærestene sine.Jeg har ikke samvittighet til å be om hjelp,enkelt og greit.

Nei jeg vet ikke hva du kan gjøre Grete,desverre.

Men tusen takk for at du bryr deg,bare det varmer.

Du sier at jeg er flink til å skrive,jeg har hørt det før,men klare ikke helt å tro på det.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg forstår at du har det meget vanskelig nå, men ikke gi opp! Tenk på alle de rundt deg som er glad i deg, akkurat som du er! De som kjenner deg best, de som omgås deg til daglig...

Alt du gjennomgår nå er ikke din skyld! Det er de som har gjort overgrep som har skylda!

Husk at det er folk rundt deg som har stor kjærlighet til deg, og er veldig glad i deg. Kontakt en av de du kan stole på... Vær med noen, gråt litt, snakk ut, sett ord på følelsene dine. Få ut aggresjonen din på en positiv måte! Hvis det hjelper, spør om du kan slå en kompis i armen... HARDT!

Har du ingen annen utvei, ring til legevakten!!!

IKKE gjør noe dumt som du ikke kan angre på...

Hilsen en som bryr seg...

Jeg vet bare ikke lenger hva jeg skal gjøre......Alt raser sammen under meg,verden har blitt et stor sort hull.Jeg er i ferd med å falle nedi det.

Jeg trenger så desperat hjelp nå.

Ingen av de jeg mogåes til daglig er slike jeg tørr å ringe ei natt jeg bare ligger å gråter,er litt for feig.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...