Gå til innhold

en dårlig dag.. tankekræsj.. langt


pingla

Anbefalte innlegg

så fikk jeg meg en ny på tryne da.. =/ hatt en jævlig dag.. sov veldig dårlig i natt.. var hos en venninne.. men ville ikke vekke henne så satt jo der, slo av lyset så jeg fikk sitte i mørket.. så ut igjenom vinduet.. tenkte over ting og tang.. gråt en skvett.. lot bare tankene få flyte fritt.. så ut på den kalde og stjerne-klare natten.. tenkte over livet.. hvordan livet er.. hvordan livet kan bli.. osv.. kom vel aldri frem til noe.. bare satt der.. gråt.. la meg litt senere for å prøve å sove litt.. sov veldig lite.. men lå til klokken var ca 10.30.. prøvde sette på masken igjen.. men d funka ikke.. gikk rundt som en sombie.. taklet d ikke.. endte med at jeg bare reiste hjem.. hjem til bråk.. et helvete rett å slett.. å i tillegg.. en plass hvor tankene får regjere.. har grått.. tenkt.. vurdert.. er sliten.. vil sove.. sitter å tårene triller.. vil ikke dette mer.. orker ikke ha d slik.. ser på amrene mine.. ser arrene.. ser hvor misslykket jeg har blitt.. ser ingen utvei nå.. trekker bare ned..

kommer en nevø.. spør meg hvorfor jeg ser så lei meg ut.. sier at d er ingenting.. tar ham på fanget.. od han gjør.. er å bite meg hardt i armen.. før han springer videre til neste offer.. smiler forsiktig når jeg ser ham.. så full av liv.. så lite bekymringer.. springer rundt.. akk ja.. vet ikke helt hva som skjer i dag.. men er veldig langt nede.. trekker meg vekk.. vil ikke at noen skal se, ikke at noen ska merke, ikke at noen skal bry seg nå.. ikke i dag.. er for vansklig..

familien går til helvete.. livet går til helvete.. og stenger meg inne igjen.. på en måte.. selv om jeg nå snakker med helsesøster.. må stenge ute.. må stenge inne for å klare ting..

veit at endel som leser dette blir skuffet nå.. vet at jeg skuffer de rundt meg for tiden.. selv om de nekter..

skuffer meg selv oxo.. men er vel alltids slik..

skriver visst en del i dag.. men er ikke noe fornufti.. bare mye rot som jeg trengte å få ut.. for føler meg alene i dag.. er alene i kampen mot meg selv.. har støtte i kampen mot d andre.. men kampen mot meg selv, må jeg kjempe gjennom selv.. alene.. orker ikke kjempe så mye i dag.. er utslitt.. ser meg selv i speilet.. liker ikke d jeg ser..

vil tilbake til da jeg var veldig liten.. da alt jeg trengte var et trygt fang å sitte på.. så ordnet alt seg.. følte meg trygg.. var trygg.. sitte på fang.. og glemme alt.. bare sitte der.. uten å måtte gå av..

men.. dit kommer jeg nok aldri igjen..

er stor jente nå.. skal ordne alt selv.. er sterk jeg, sier de.. klarer meg fint selv.. sier d.. takler alt d her hjemme bra.. tror de..

og slik må jeg holde tingene en stund til hvertfall..

mitt problem..= jeg må løse det.

opp til meg selv..

off..

for et rot.. ingen som har lest hele dette håper jeg.. for.. er bare tanke krasj.. som trengte og komme ut..

men nå slutter jeg av..

gir alle her inne en vidunderlig klem.. dere fortjener d alle som en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heidu, min venn.

en klem.

kan jeg få lov til å gi deg det?

vet ikke helt hva annet jeg skal si.

Kjære Pinglis!

Her er en klem fra meg ===> X

Du vet at vi er her for deg!

Styrkeklem fra Grete :-) som bryr seg - alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien frem vil dessverre neppe gå rett frem. Det er mange hindringer som du må komme deg over eller rundt - og mye av det er virkelig slitsomt. Men etterhvert vil terrenget bli mer overkommelig - og du vil kunne lære deg hvordan du takler hindringene bedre og hvile ut mer mellom hver hindring.

Du har klart å ta et skritt fremover som vil kunne føre deg enda noen skritt til. Og med tid, viljestyrke og støtte fra de du har rundt deg - både her og i RL - så vil det fortsette å gå rette veien sakte men sikkert.

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort deg noen tanker omkring hva som må konkret skje for at du skal kunne ha det bedre?

Og evt. hva som må skje for at det skal kunne skje?

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...