Gå til innhold

Har dere bakt noe ennå?

Gjest Småstressa juleforberedelser

Anbefalte innlegg

Lefser og smultringer ligger i fryseren.

Ribba ligger i fryseren.

Pepperkakene står ferdig pyntet i boksen i kjølehjørnet.

Tomtebrygget kom på flaskene igår.

Så jeg har igjen noen sorter til som du ser :o)

Skal lage litt godterier også, det er det det går mest av, ingen som er de store kakemonsene i huset.

MEEEEN jeg har ikke tatt julekortbildet enda, nå har vi sagt det i en uke snart at nå MÅ vi få tatt det bildet .... altså det MÅ vi gjøre ikveld :o)

Forøvrig tror jeg aldri jeg har vært så avslappa til julen som iår.

Blei tidlig ferdig med julegavene, vaska ned huset tidligere i høst, men holder på å pusse opp i gangene så jeg må ta en ny ordentlig rundvask når vi er helt ferdige der.

Synes du har kommet langt, jeg.

Bestilt julekort hos Fotoknudsen og fått dem, men har ikke begynt å skrive, blir julekort med bilde av barnebarna, dog sommerbilder....

Fortsetter under...

Oi, det var voldsomt til bakst. Spises ikke så mye kaker/småkaker her i huset, men noe skal vi jo ha.

Jeg elsker å bake, problemet er jo at jeg kan ikke sitte og spise alt på egenhånd. :o) Dvs. ungene spiser pepperkakene og de hvite kakemennene, jeg er veldig glad i berlinerkranser (som jeg ikke har tenkt å lage) og andre småkaker jeg. Som sagt er jeg et knakende godt pensjonistemne! ;o)

Gjest Elextra

Jeg elsker å bake, problemet er jo at jeg kan ikke sitte og spise alt på egenhånd. :o) Dvs. ungene spiser pepperkakene og de hvite kakemennene, jeg er veldig glad i berlinerkranser (som jeg ikke har tenkt å lage) og andre småkaker jeg. Som sagt er jeg et knakende godt pensjonistemne! ;o)

Hehe :-). Ikke særlig god til å bake, jeg. Og stadig skuffet over resultatet. Disse tingene henger kanskje sammen.

Gjest Elextra

Rettelse - ikke særlig GLAD I å bake, mente jeg... Så hang kanskje sammenhengen mer på greip. Regner med kakeke blir mer vellykket hos de som virkelig liker å bake.

Annonse

Gjest annlovinda

Jeg har ikke startet bakinga ennå - hadde tenkt å gjøre det i går, men rakk det ikke.

I tillegg skal vi ha familiselskap for barnet i helga som kommer, så må nok bake til det i første omgang.

Julegaver har jeg visst heller ikke startet på - men vi blir nok ferdige i år også, vi pleie det :D

Gjest alltid tidlig ute....

Har bakt 2 suksessterter som er puttet i fryseren. Håper de blir gode når de tas opp, har aldri forsøkt å fryse dem før. Har bakt stor porsjon brownies, ligger også i fryseren. Også har jeg laget biscotti, brune pinner og chocolate chip cookies. Skal lage krumkaker og pepperkaker til helgen.

Ikke mange veldig tradisjonelle slag hos oss, som du ser. Får forresten en kransekake hos søsteren min også, Av godteri pleier vi å ha hjemmelaget marsipan og brente mandler. That's it, faktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...