Gå til innhold

Sjikanen bærer frukter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• Tunta

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Så du har ingen eksempler.

Takk!

PS: Jeg kan også komme med en mengde påstander om noe du har skrevet, og som nå "beklageligvis" er slettet.

Selvfølgelig kan du det, men da vet du også at dine påstander er løgn. Jeg vet at det jeg skriver ikke er påstander, men fakta og det er lest av flere enn meg på forumet.

Ikke gå bananas nå. Jeg kan ikke hente opp noe som er slettet på forumet.

''Ikke gå bananas nå. Jeg kan ikke hente opp noe som er slettet på forumet.''

Nå er det du som går bananas - ingen har bedt deg om å opprette slettede innlegg på forum - kun noe så enkelt som å hoste opp eksempler på knebling av offentlige ytringer. Og ja, fortrinnsvis fra offentlig / politisk hold om det skal underbygge angrepene dine...

''Ikke gå bananas nå. Jeg kan ikke hente opp noe som er slettet på forumet.''

Nå er det du som går bananas - ingen har bedt deg om å opprette slettede innlegg på forum - kun noe så enkelt som å hoste opp eksempler på knebling av offentlige ytringer. Og ja, fortrinnsvis fra offentlig / politisk hold om det skal underbygge angrepene dine...

Som jeg skrev, kom tilbake når du har noe fyll.

Selvfølgelig kan du det, men da vet du også at dine påstander er løgn. Jeg vet at det jeg skriver ikke er påstander, men fakta og det er lest av flere enn meg på forumet.

Så du mener jeg var den eneste i Norge som kneblet ytringsfriheten?

Hvordan skulle jeg få makt til det?

Og hvis du mener det var flere, hvor er eksemplene?

Annonse

Annonse

''Hvordan "kneblet" jeg?

Hvordan hadde jeg makt til det?''

All makt til DOL, og evt Facebook - har du ikke skjønt det enda???

Jøss! Jeg føler meg "empowered"! :D

Det er underlig hvor stille det blir når man ber dem dokumentere påstandene. ;)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...