Gå til innhold

Hvilken av disse bøkene skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

''Der er jeg helt uenig med deg.''

Det må du selvfølgelig være. Jeg hadde hørt mye om bøkene før jeg leste noen av dem, og hadde store forventninger. Synes bakgrunnshistorien ofte er interessant, men fortellerstilen er for enkel og persongalleriet for grunt beskrevet. Det minner rett og slett litt for mye om det man nedsettende kaller "dameromaner".

Men de er jo på toppen av mange bestselgerlistene, så klart mange liker dem :-).

Jeg er faktisk enig med deg her.

Blei litt skuffa over bøkene hennes, har lest en 2-3 fordi de ble anbefalt, men de var litt i overkant lette å fordøye. Passer fint som strandlektyre kanskje?

Fortsetter under...

candyqueen_83

Kanskje en idè å legge ut link over hvilke bøker jeg snakker om ;)

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/akkvisisjonsVisning.do?rom=akkvisisjon&dokId=541900

Kan anbefale Cecilia Samartin. Også hadde jeg valgt Steltonkanne :o)

candyqueen_83

''Samartin er overvurdert''

Der er jeg helt uenig med deg. Jeg har alle hennes fem bøker og syns de er flotte. Det eneste er slutten på den siste som som er litt merkelig, og som jeg ikke helt har klart å finne ut av.

Samme her :o) Elsker bøkene hennes.

Gjest Auroria

Ja, her var det faktisk ikke så mye jeg har lyst på, kanskje bare Egeland. Samartin er overvurdert, Irving er jeg litt lei av. I motsetning til deg liker jeg krim, men pleier å kjøpe det når de kommer i paperback, ser liksom ikke behovet for å ha dem i hard cover.

''Ja, her var det faktisk ikke så mye jeg har lyst på, kanskje bare Egeland. Samartin er overvurdert, Irving er jeg litt lei av. I motsetning til deg liker jeg krim, men pleier å kjøpe det når de kommer i paperback, ser liksom ikke behovet for å ha dem i hard cover.''

Hehe, ser ut som du og meg har noenlunde den samme holdningen til disse bøkene her.

Jeg valgte forøvrig Egelang og Irwing.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...