Gå til innhold

Herlige vinter...obs syteinnlegg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker vinter og snø, men jeg skjønner godt at du sliter og at vinter og snø ikke er lykke for alle.

Kan du gjøre noe med livssituasjonen din, da? Kan du være i varmere strøk på denne tida? Defa warm-up i bilen? Få noen andre til å måke for deg?

Nå aner jeg ikke hvordan du bor, men ingen mulighet for å leie garasjeplass? Få satt opp en carport? Bruk i det minste top-hat på bilen slik at du slipper å skrape is og snø av den, koster ikke mange kronene på Biltema. Varer ikke lenger enn en vinter omtrent da, men...

Jeg liker vinteren når det er tørt og brøytet, oppholdsvær og snøen ligger pent der den skal og ikke overalt ellers. :o)

Gjest Melis36

Nå aner jeg ikke hvordan du bor, men ingen mulighet for å leie garasjeplass? Få satt opp en carport? Bruk i det minste top-hat på bilen slik at du slipper å skrape is og snø av den, koster ikke mange kronene på Biltema. Varer ikke lenger enn en vinter omtrent da, men...

Jeg liker vinteren når det er tørt og brøytet, oppholdsvær og snøen ligger pent der den skal og ikke overalt ellers. :o)

Jeg har top hat som jeg skal lære meg å sette på bilen,jeg skal 1 uke til egypt i januar,så det vil vel gå bedre etterhvert. Jeg skulle virkelig ønske noen kunne hjelpe meg å måke snø :( jeg leier hos noen,og de må måke like mye som meg,ikke noe snøfres her heller. Akk jaaa en må bare prøve så godt en kan... men blir helt på gråten av dette.

Annonse

Gjest Melis36

Kjøp en liten snøfreser. Kjøpte en håndhold en til broren min i fjor, og den funker som bare det. Kostet i underkant av 1000-lappen.

Ser den koster litt mer nå http://www.pixmania.com/no/no/r/snofreser

Da må man vel ha rimelig lang ledning? så fin ut,visste ikke at det fantes håndholdte snøfresere :)

Jeg har top hat som jeg skal lære meg å sette på bilen,jeg skal 1 uke til egypt i januar,så det vil vel gå bedre etterhvert. Jeg skulle virkelig ønske noen kunne hjelpe meg å måke snø :( jeg leier hos noen,og de må måke like mye som meg,ikke noe snøfres her heller. Akk jaaa en må bare prøve så godt en kan... men blir helt på gråten av dette.

Kan du foreslå å bytte bort snømåking mot noe annet? Jeg byttet bort snømåking mot trappevask og en flaske god rødvin med naboen et år med krykker og ingen muskler...

Gjest Melis36

Kan du foreslå å bytte bort snømåking mot noe annet? Jeg byttet bort snømåking mot trappevask og en flaske god rødvin med naboen et år med krykker og ingen muskler...

Jeg har akkurat flyttet til det feltet jeg bor nå,så jeg kjenner ingen naboer så godt enda,men skal holde utkikk etter noen med en hjelpende hånd :) så får en håpe det ikke skal snøøø så alt formye i vinter.

Lov å håpe er det ikke? hehe.

Jeg har akkurat flyttet til det feltet jeg bor nå,så jeg kjenner ingen naboer så godt enda,men skal holde utkikk etter noen med en hjelpende hånd :) så får en håpe det ikke skal snøøø så alt formye i vinter.

Lov å håpe er det ikke? hehe.

Alltid best å håpe. Selv håper jeg på å bli bra etter tredje inngrep forrige uke på en og samme skade. Uten håp hadde jeg vært trist å lei nå gitt :)

Annonse

Helt enig, det var så herlig at snøen holdt seg unna så lenge som den faktisk gjorde.

På den andre siden er det ikke så altfor lenge til våren igjen :-)

''På den andre siden er det ikke så altfor lenge til våren igjen :-)''

14 dager igjen til solsnu i dag! :o)

''På den andre siden er det ikke så altfor lenge til våren igjen :-)''

14 dager igjen til solsnu i dag! :o)

''14 dager igjen til solsnu i dag! :o)''

Åh, det er jammen sant! Takk for påminnelsen, det gjorde meg litt glad :-)

I natt kom det snø her, og det ble så lyst og fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...