Gå til innhold

var dette en slags form for spiseforstyrrelse?

Anbefalte innlegg

da jeg gikk på ungdomsskolen,hadde jeg skolekjøkken.jeg ble mye plaget og hadde dårlig selvtillit.for å få de til å slutte å plage meg,begynte jeg å kaste opp hver gang jeg hadde spist på skolekjøkkenet

,og en gang i blant hjemme.

jeg gikk ned 2kg.

beygnte på vidergående skole i en ny klasse.spiste aldri frokost eller noe på skolen,kun et lite middagsmåltid om dagene.ofte frøs jeg på skolen og måtte stadig ha på jakka inne i klasserommet.Jeg nektet å ta bussen til skolen så jeg syklet i stedet(3-4km en vei).holdt meg mye i aktivitet på fritiden,men overdrev ikke.de anndre elevene ville kjøpe mat til meg,fordi jeg ikke spiste noe selv i kantina.de trodde at jeg ikke hadde penger.en dag ble jeg kjørt til sykehuset,men det var ikke fordi jeg hadde spist lite.det var på grunn av at jeg prøvde å ta livet mitt,men de i klassen trodde jeg hadde havnet der fordi jeg ikke hadde spist.Jeg har alltid misunt tynne jenter og skulle ønske jeg var tynn selv.dessuten så følte jeg meg feit når jeg hadde spist mat.følte meg også skitten,og ble hysterisk av å gå opp noen kg.

Var dette en slags form for spiseforstyrrelse?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...