Gå til innhold

Skal du snart kjøpe juletre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

candyqueen_83

Har de begynte å selge juletrær alt da? Vi pleier å kjøpe rundt den 20. desember tror jeg. Det er kjæresten sin jobb det. :o) Han kjøper det, bringer det hjem og setter det på foten og jeg pynter det. :o) Fin arbeidsfordeling. :o)

De begynte med det i midten av november hvertfall. Skjønner ikke hvem som kjøper da.

Den også'en til slutt var en urktig antagelse for mitt vedkommende ihvertfall, for her har vi aldri hatt kunstig tre.

Vi har ikke kjøpt tre ennå, men kommer til å gjøre det. Dette fordi tomtas eneste grantre ble tatt som juletre i fjor, og styggere tre har vi aldri hatt. Så takk og pris at det ble et engangstilfelle.

men det var i grunnen verdt prisen, da.

Annonse

De begynte med det i midten av november hvertfall. Skjønner ikke hvem som kjøper da.

De trærne som selgse 22. desember er ikke hugd noe senere enn dem som selges noen uker før. En bekjent er alltid veldig tidlig på'n og får alltid tak i et veldig fint tre.

Vi er aldri like tidlig på'n, men vil helst ha treet innkjøpt i midten av måneden ihvertfall.

Skal man ha "standardstørrelse" er det nok mye å velge i uansett. Vi vil gjerne utnytte takhøyden, og erfarer at utvalget av litt høyere trær ikke er så stort, og da er det ekstra lurt å være tidlig ute. Også vennen nevnt over her skal ha et ganske stort tre.

candyqueen_83

De trærne som selgse 22. desember er ikke hugd noe senere enn dem som selges noen uker før. En bekjent er alltid veldig tidlig på'n og får alltid tak i et veldig fint tre.

Vi er aldri like tidlig på'n, men vil helst ha treet innkjøpt i midten av måneden ihvertfall.

Skal man ha "standardstørrelse" er det nok mye å velge i uansett. Vi vil gjerne utnytte takhøyden, og erfarer at utvalget av litt høyere trær ikke er så stort, og da er det ekstra lurt å være tidlig ute. Også vennen nevnt over her skal ha et ganske stort tre.

Joda, men hvem gidder å tenke på juletre 10.november liksom?

Gjest annlovinda

Har de begynte å selge juletrær alt da? Vi pleier å kjøpe rundt den 20. desember tror jeg. Det er kjæresten sin jobb det. :o) Han kjøper det, bringer det hjem og setter det på foten og jeg pynter det. :o) Fin arbeidsfordeling. :o)

Så iallefall at de solgte det på senteret hos oss før helga.

Akkurat juletreet er det mannen i huset som har ansvaret for å kjøpe inne. I år må han kjøpe ny juletrefot også, den gamle ble ødelagt når vi satte opp treet i fjor, men vi klarte å mekke den sammen så den holdt da.

Men vi pleier nok ikke ha treet i hus før den siste uka før jul da

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...