Gå til innhold

Har ikke vært hos tannlegen på 10 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Matariki

'Husker når jeg ikke hadde vært på noen år, hadde 13 hull og det var tortur!''

Fikk du ikke bedøvelse?

Bare på de største hullene. Tror han skulle straffe meg. Hadde han fra barneskolen han der, var alltid sint på meg. "Du må ta vare på tennene dine, det er en del av livet" sa han alltid.

Annonse

Gjest kvirrehvitt

Bare på de største hullene. Tror han skulle straffe meg. Hadde han fra barneskolen han der, var alltid sint på meg. "Du må ta vare på tennene dine, det er en del av livet" sa han alltid.

''Bare på de største hullene. Tror han skulle straffe meg.''

Høres ut som en riktig sadist. Bytt tannlege!

Gjest Matariki

''Bare på de største hullene. Tror han skulle straffe meg.''

Høres ut som en riktig sadist. Bytt tannlege!

Har ikke han lenger nå, men fulgte ungene til han da de var små. Han var faktisk grei med dem, var nok meg det var noe galt med. En gang spiste jeg lakris rett før en time, da ble han happy, not!

Fikk mye kjeft av han og det var sikkert velfortjent :)

Gjest Shira :o)

Skjønner ikke hvorfor folk skal ha bedøvelse for å borre.....

''Skjønner ikke hvorfor folk skal ha bedøvelse for å borre.....''

Fordi jeg har så enormt lyst på stikket, de ekstra pengene på fakturaen, ekstra ventetiden. Fordi jeg i samme slengen vil utfordre sprøyteskrekken min?

Eller kanskje det er fordi jeg er redd? Eller fordi jeg synes det er vondt, så blir jeg mer redd. Kanskje det kanskje.

Gjest Shira :o)

I fjor var jeg hos tannlege for første gang på 20 år. Null hull. Har vel pusset bra da og har gode tanngener. Puss puss så får du en suss.

Å, heldiggris! Jeg har hotline til tannlegen, hjelper ikke å susse etter pussing en gang. *sukk* ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...