Gå til innhold

Trenger tips til ost, kjeks og vin

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg skal ha et par venninner på ost, kjeks og vin. Hva annet er godt til enn druer og paprika?

Av praktiske årsaker må jeg handle på Kiwi dessverre, så det dere foreslår må kunne handles der.

Skrevet

Jeg synes oppskåret pære også er godt til :-)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg synes oppskåret pære også er godt til :-)

Takk, det skal jeg prøve :)

Skrevet

En søtsak til blåmuggost er et must. Fikenmarmelade er knallgodt til, men det er mulig at Kiwi ikke har dette. Akasiehonning er også et veldig godt alternativ, gjerne med litt hakka nøtter blanda i.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

En søtsak til blåmuggost er et must. Fikenmarmelade er knallgodt til, men det er mulig at Kiwi ikke har dette. Akasiehonning er også et veldig godt alternativ, gjerne med litt hakka nøtter blanda i.

Takk for tips:) Håper de ha noe av dette på kiwi. Jeg tenkte på morrpølse også eller er det rart?

Skrevet

Epleskiver, valnøtter og en slags marmelade (som flyfly også nevner). Ferskensyltetøy er en mulighet.

Skrevet

Takk for tips:) Håper de ha noe av dette på kiwi. Jeg tenkte på morrpølse også eller er det rart?

Det er rart. ;)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Det er rart. ;)

Ok;-)) Jeg var hos en annen en gang og fikk servert en ungarsk pølse til som var veldig godt. Det lignet litt på morrpølse, men smakte bedre da ;o)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Epleskiver, valnøtter og en slags marmelade (som flyfly også nevner). Ferskensyltetøy er en mulighet.

Her er det mange gode tips ja. Dette blir bra :-)

Skrevet

Jeg pleier å ha melon og tynne gulrotstaver til. Selv er jeg ikke så glad i det men ser at mange serverer oliven.

Skrevet

Du har fått mange tips. Jeg synes appelsin i skiver kan være godt, og purreløk! :-)

Skrevet

Honningglaserte (grovhakkede) valnøtter er kjempegodt til blåmugg, og chilichutney er knall til brier og camembert.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Du har fått mange tips. Jeg synes appelsin i skiver kan være godt, og purreløk! :-)

Ja, purreløk er et must. Takk for at du minte meg på det:)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Men jeg har nok overdrevet litt. Har nesten kjøpt alt dere har foreslått :-) Blir ihvertfall nok tilbehør seg jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...