Gå til innhold

hva betyr denne FBgreia?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vanligvis pleier jeg å ignorere sånt. Nå er det en type som har sendt meg den samme greia fire ganger.

Det må være noe virusgreier. Jeg får også mengder av sånne invitasjoner, selv fra folk som absolutt ikke er typen til å sende ut denslags. Jeg sletter og blokkerer.

Gjest Shira :o)

Ser mange poster denne statusen på FB om dagen:

''Kjære venner!

Jeg avviser jevnlig henvendelser fra flere omkring My Calendar - Birthdays eller en norsk versjon av samme. Quizer, anmodninger om telefon- eller mailadresse, samt en del andre "morsomme" applikasjoner inkludert. Avvisningene er ikke personlig ment, men disse programmene jobber på egenhånd og sprer seg selv. Samtidig spres all informasjon om den/de som deltar. Og sånne selvgenererende ordninger vil jeg ikke delta i! Med beste hilsen og takk for lånet''

Og flere har skrevet at de ikke selv sender ut invitasjon, så dette sprer seg tydeligvis selv.

Jeg klikker aldri på slike allikevel, så jeg har ikke tenkt så nøye over det, annet enn at jeg ser jo at det har kommet endel forespørsler.

Annonse

Det må være noe virusgreier. Jeg får også mengder av sånne invitasjoner, selv fra folk som absolutt ikke er typen til å sende ut denslags. Jeg sletter og blokkerer.

Det som er rart er at det ikke nytter å blokkere appen, det må gjøres på nytt og på nytt.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1323605328' post='4687131]

Ser mange poster denne statusen på FB om dagen:

''Kjære venner!

Jeg avviser jevnlig henvendelser fra flere omkring My Calendar - Birthdays eller en norsk versjon av samme. Quizer, anmodninger om telefon- eller mailadresse, samt en del andre "morsomme" applikasjoner inkludert. Avvisningene er ikke personlig ment, men disse programmene jobber på egenhånd og sprer seg selv. Samtidig spres all informasjon om den/de som deltar. Og sånne selvgenererende ordninger vil jeg ikke delta i! Med beste hilsen og takk for lånet''

Og flere har skrevet at de ikke selv sender ut invitasjon, så dette sprer seg tydeligvis selv.

Jeg klikker aldri på slike allikevel, så jeg har ikke tenkt så nøye over det, annet enn at jeg ser jo at det har kommet endel forespørsler.

Den er ikke verre enn andre applikasjoner, den statusmeldinga er ... igjen ... ulv ulv.

Den er ikke verre enn andre applikasjoner, den statusmeldinga er ... igjen ... ulv ulv.

Skal rope ulv 3 ganger, døh. ;o)

Jeg bare registerer det, jeg har litt apps og lite masseproduserte innlegg. Ikke er jeg redd for hva jeg har på FB heller, ikke er jeg redd apps. Akk, så kjedelig er jeg nemlig, he he.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1323635834' post='4687454]

Skal rope ulv 3 ganger, døh. ;o)

Jeg bare registerer det, jeg har litt apps og lite masseproduserte innlegg. Ikke er jeg redd for hva jeg har på FB heller, ikke er jeg redd apps. Akk, så kjedelig er jeg nemlig, he he.

'Skal rope ulv 3 ganger, døh. ;o)''

Å. OK! :)

''Jeg bare registerer det, jeg har litt apps og lite masseproduserte innlegg. Ikke er jeg redd for hva jeg har på FB heller, ikke er jeg redd apps. Akk, så kjedelig er jeg nemlig, he he.''

Livet er sikkert mye mer spennende for de som tror på julenissen og sånne statusoppdateringer på FB enn for sånne som oss som ikke er så skvetne.

''Jeg bare registerer det, jeg har litt apps og lite masseproduserte innlegg. Ikke er jeg redd for hva jeg har på FB heller, ikke er jeg redd apps. Akk, så kjedelig er jeg nemlig, he he.''

Livet er sikkert mye mer spennende for de som tror på julenissen og sånne statusoppdateringer på FB enn for sånne som oss som ikke er så skvetne.

Herregud, jeg har blitt dritdårlig på sitering på DOL i det siste. På tide med juleferie! :)

Annonse

Vi får søke spenning andre steder vi da! ;o)

Sånn med bursdager og huske slikt, så er FB genialt, så nå har jeg sagt til alle at om de ikke er på FB så får de ikke bursdagshilsen. *flire*

[quote name=Shira :o)' timestamp='1323672613' post='4687605]

Vi får søke spenning andre steder vi da! ;o)

Sånn med bursdager og huske slikt, så er FB genialt, så nå har jeg sagt til alle at om de ikke er på FB så får de ikke bursdagshilsen. *flire*

''Sånn med bursdager og huske slikt, så er FB genialt, så nå har jeg sagt til alle at om de ikke er på FB så får de ikke bursdagshilsen. ''

Ja, skal man bli husket på bursdagen, så må man være på FB. Sånn er det bare. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...