Gå til innhold

Angst - dep- svimmelhet- spenningshodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du skrive litt om dette NHD. Du skrev en gang til meg om at du trodde jeg led av en slags hodepine som fulgte angst. eller gi meg noen linker. Ikke noe medisiner virker. aurorix, zyprexa, benzo, paracet ol. zyprexa er vel den som virker best. Har hatt dette for tre og to år siden og. Varte i mange uker. Kan det være skult depresjon? som tar slik med angst i tillegg.

Har du noe anbefaling til medisiner. Dette er utrolig slitsomt å leve med.

Skrevet

glemte å nevne lysskyhet. Har det ca ok. når jeg ligger eller sitter i en stressless. men er fryktelig trist, men mest over srirtuasjonen. Har vært veldig anspent i høst. Mye bekymringer. Slik var det sist også . Å være oppreist er ille og det å se på en dataskjerm er belastende .

Skrevet

glemte å nevne lysskyhet. Har det ca ok. når jeg ligger eller sitter i en stressless. men er fryktelig trist, men mest over srirtuasjonen. Har vært veldig anspent i høst. Mye bekymringer. Slik var det sist også . Å være oppreist er ille og det å se på en dataskjerm er belastende .

Kan minne om ubehaget ved en influensa med feber, men det har jeg ikke. eller kraftig fyllesyke.. noen år siden... men nærmeste forklaring jeg kan gi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...