Gjest takk, takk for tips:-) Skrevet 12. desember 2011 Skrevet 12. desember 2011 Hei dere. Skal gi julekort til en som har hjulpet meg ( og familien min ) mye det siste året ( også tidligere år.) H*n er profesjonell men ønsker alikevel og uttrykke min takknemlighet.. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan skrive? Er ikke så flink til det.. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Jeg synes du skal skrive akkurat hva du føler i forhold til hva vedkommede har hjelpa deg med og hva det betyr for deg. 0 Siter
laban Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul og alt godt for det nye året. Familien min (evt. X og Y) og jeg vil benytte anledningen til å takke deg for all hjelp, både i året vi legger bak oss og ved mange tidligere anledninger. Du skal vite at vi setter stor pris på det / deg. Eller noe i den dur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.