Gå til innhold

Vet du hva du får fra partneren din?

Anbefalte innlegg

Vet du hva du får til jul av partneren din?

Som regel vet jeg det, men ikke i år og det er fryktelig spennende! :o) Jeg har sett pakken (tror den er til meg da, det er ikke noen lapp på den ennå) og koser meg glugg fordervet med å gjette på hva det er i den. Han vet ikke at jeg har funnet den, den ligger ikke gjemt altså, men ikke midt i synet heller selv om den ligger ved siden av resten av julegavene. Jeg kan være utrolig barnslig når det kommer til presanger! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373505-vet-du-hva-du-f%C3%A5r-fra-partneren-din/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, aner ikke. Han har ikke kjøpt noe ennå (det har ikke jeg heller).

For to år siden overrasket han meg virkelig med nye ski og skistøvler, det hadde jeg ikke ventet. Og gjemt gaven under sofaen.

Venter ingen spesielle ting i år. Gleder emg mest til å gi gaver til ungene.

klarer sjelden å gjette det. Men i år skal vi ikke kjøpe gaver til hverandre, vi skal kjøpe fra oss til oss. Vi ønsker oss en ny tv på soverommet og den skal vi kjøpe på romjulssalget. Og samtidig skal vi kjøpe oss en ny bluerayspiller, for den gamle dvdspilleren har avgått ved døden.

Nei, jeg pleier stort sett ikke å vite hva jeg får på forhånd :o) Men i år har jeg ønsket meg et par fine "hverdagsøredobber", og kommer muligens til å ønske meg Icebugs så da blir det vel kanskje det. Skoene må jeg jo prøve selv da :o)

Nei, jeg pleier stort sett ikke å vite hva jeg får på forhånd :o) Men i år har jeg ønsket meg et par fine "hverdagsøredobber", og kommer muligens til å ønske meg Icebugs så da blir det vel kanskje det. Skoene må jeg jo prøve selv da :o)

Din zulukaffe, du burde virkelig forandre hårfrisyren din.

Annonse

Gjest Shira :o)

Vi gir sjelden gaver til hverandre, vi sparer det som oftes til en tur av noe slag. I år har vi derfor kjøpt flybilletter.

Jeg har dog mast mye om en skikkelig hodelykt, så jeg øyner jo ett lite håp om at jeg får en pakke allikevel. ;o)

*hihi* Du er mer nysgjerrig enn meg, du! ;-)

Jeg aner ikke hva jeg får. Jeg ønsker meg litt forskjellig i grunnen. Han handler vel ikke før lillejulaften, tenker jeg ;-)

''*hihi* Du er mer nysgjerrig enn meg, du! ;-)''

Vanligvis vet jeg jo hva jeg får, evt. jeg har ikke sett gaven før den ligger under treet så da er jeg ikke så nysgjerrig, men etter at jeg fant denne pakken (som jeg ikke engang er sikker på om er til meg!) så er jeg vanvittig barnslig nysgjerrig! :o)

Annonse

Har mistanke om at jeg får en bitteliten pakke med noe hardt og blankt :-).

Men ender vel opp med stavmikser, ullundertøy eller noe sånt.

''Har mistanke om at jeg får en bitteliten pakke med noe hardt og blankt :-)''

Oooo! Slike pakker liker jeg også! :o) Ikke at jeg er bortskjemt med den typen pakker, jeg som har funnet meg en praktiker, men jeg har da fått en i det minste! ;o)

Aner ikke.

Vi forteller aldri på forhånd hva vi gir hverandre.

Ikke leter jeg etter noen gave heller, det skal jo være en overraskelse.

'' Vi forteller aldri på forhånd hva vi gir hverandre. Ikke leter jeg etter noen gave heller, det skal jo være en overraskelse.''

Han vil alltid ha helt konkrete gaveønsker, derfor vet jeg som regel hva jeg får. Jeg har ikke lett etter denne gaven (jeg trodde jo jeg visste hva jeg fikk, men det stemmer definitivt ikke dersom denne er til meg!), den bare lå der. :o)

Gjest Hulderen

'' Vi forteller aldri på forhånd hva vi gir hverandre. Ikke leter jeg etter noen gave heller, det skal jo være en overraskelse.''

Han vil alltid ha helt konkrete gaveønsker, derfor vet jeg som regel hva jeg får. Jeg har ikke lett etter denne gaven (jeg trodde jo jeg visste hva jeg fikk, men det stemmer definitivt ikke dersom denne er til meg!), den bare lå der. :o)

Med konkrete gaveønsker skjønner jeg at overraskelsen blir liten. Håper han har slått til i år, noe av gleden med gaver er nettopp å bli overrasket ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...