Gå til innhold

Trøye i ull/silke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde Pierre Robert hadde noen i ull og silke og blonder? Sparkjøp har faktisk en del ulltøy - men det er en stund siden jeg har vært der nå, så jeg vet ikke hva de har inne.

Tror kanskje hun vil ha noe litt "finere" enn Pierre Robert ;O)

Titta på Sparkjøp, men fant ikke noe passende.

Annonse

Bogerud Tekstil har et ok utvalg; mener at Iris, og muligens også Janus, har slike. Jeg ville imidlertid trodd, akkurat som deg, at det også skulle finnes i Calida.

Iris var det jeg tenkte på i stad ja, men jeg kom ikke på det i det hele tatt :o)) Skal sjekke ut det. Calida hadde en type som var langermet, men det var ikke særlig med blonder, og så syns jeg den var litt rar.

Hmm. Den jeg linket til var det visst litt kunstig i også :(

Vet hun om en hun liker - eller er det et ønskeprodukt?

Jeg tror hun har en fra før, så jeg må nok spørre om hvilket merke det er. For det er tydeligvis ikke så mange å velge i blant :o)

Hmm. Den jeg linket til var det visst litt kunstig i også :(

Vet hun om en hun liker - eller er det et ønskeprodukt?

Den du linket til var jo fin da :o) det er kanskje en liten del kunstig i alle? Men jeg må høre om hun vil ha slik utringning eller om den skal være høyere opp.

Iris var det jeg tenkte på i stad ja, men jeg kom ikke på det i det hele tatt :o)) Skal sjekke ut det. Calida hadde en type som var langermet, men det var ikke særlig med blonder, og så syns jeg den var litt rar.

Jeg så calidatrøyer med blonder nederst på ermene i forrige uke, men husker ikke om det var ren ull eller ull-silke blanding.

Den du linket til var jo fin da :o) det er kanskje en liten del kunstig i alle? Men jeg må høre om hun vil ha slik utringning eller om den skal være høyere opp.

''Den du linket til var jo fin da :o) det er kanskje en liten del kunstig i alle? ''

Alle mine ullplagg er enten 100 % ren ull eller blanding av ull og silke. Ingen av dem som har syntetiske innslag.

''Den du linket til var jo fin da :o) det er kanskje en liten del kunstig i alle? ''

Alle mine ullplagg er enten 100 % ren ull eller blanding av ull og silke. Ingen av dem som har syntetiske innslag.

Det er sikkert blonden som er syntetisk og ikke selve trøya.

Annonse

Da vil hun nok helst ha ull/silke uten noe kunstig. Jeg har aldri kjøpt med silke selv så jeg har ikke peiling ;O)

Bogerud Tekstil har et ok utvalg; mener at Iris, og muligens også Janus, har slike. Jeg ville imidlertid trodd, akkurat som deg, at det også skulle finnes i Calida.

Samboeren mente at det visst ikke var så nøye med blondene så da kjøper jeg nok Iris :o)

Klarer hun seg med sateng i kanten langs hals så, er de du får kjøpt på apotek 1 i sort og krem helt fantastiske og i den blandingen hun ønsker. Okei pris er det på de også, tror jeg betalte 199,- . Beste ulltrøyene jeg har hatt og beste longsen også.

Det var den siden jeg var på i stad. Men det var bare en type med lange ermer der, og jeg syns utrigningen var så vid ut mot skuldrene? Tror det er like greit med iris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...