Gå til innhold

Office for Windows 2010 og ekstern lagring

Anbefalte innlegg

Gjest Oversettersken

Jeg er så dårlig med data at jeg knapt kan forklare hva jeg spør om, men prøver: jeg har en ekstern harddisk som jeg har koplet til pc-en min. Jeg har ikke brukt den ennå, og har prøvd i hele dag å få lagt inn to-tre filer på den uten å lykkes. Problemet er at jeg foreløpig ikke kan mange kommandoer på det nye programmet mitt, og klarer for søren ikke å finne ut hvordan jeg gjør det for å legge inn!!!

Jeg får opp den eksterne harddisken på Min datamaskin, finner fram filene - og der stopper det. Jeg klarte å legge inn på det gamle 2006-programmet, men her er alt annereldes. Er det noen som kan si meg rekka med kommandoer jeg må bruke?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...