Gjest Elextra Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Husker ikke sikkert, men tror det var i 96. 0 Siter
morsan Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Husker ikke om det var i 95 eller 96, på jobb, men jeg hadde ikke egen pc og hjemmenett før mye senere. Husker også vi før dette fikk noen muligheter til å sende mail utenfor arbeidsplassen (der vi hadde "internmail" da jeg begynte der i 1992). Hva het det? gmax eller noe slikt?? Forekommer meg at det var kjempelange mailadresser... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 I 1996 - den våren var vi ferdige med å studere, og skulle flytte til hjembyen min. Brukte internett for å se på "hybelleiligheter til leie" her i Kristiansand. Da jeg begynte å jobbe i mai 1996, tror jeg at jeg bare hadde intranett - men at vi kanskje året etter fikk internett på jobb. Tror vi fikk internett hjemme i 1998? Husker da jeg oppdaget e-mail på kontoret til en av lærerne i 1995/96. Ble kjempefascinert over at han kunne skrive til en i USA og så - pling - så var det brevet kommet frem :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.