Gå til innhold

Når var dere først på Internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke om det var i 95 eller 96, på jobb, men jeg hadde ikke egen pc og hjemmenett før mye senere.

Husker også vi før dette fikk noen muligheter til å sende mail utenfor arbeidsplassen (der vi hadde "internmail" da jeg begynte der i 1992). Hva het det? gmax eller noe slikt?? Forekommer meg at det var kjempelange mailadresser...

Skrevet

I 1996 - den våren var vi ferdige med å studere, og skulle flytte til hjembyen min. Brukte internett for å se på "hybelleiligheter til leie" her i Kristiansand.

Da jeg begynte å jobbe i mai 1996, tror jeg at jeg bare hadde intranett - men at vi kanskje året etter fikk internett på jobb. Tror vi fikk internett hjemme i 1998?

Husker da jeg oppdaget e-mail på kontoret til en av lærerne i 1995/96. Ble kjempefascinert over at han kunne skrive til en i USA og så - pling - så var det brevet kommet frem :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...